Milloin viivanpaikka vaihtunut haamuviivaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ella-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ella-83

Aktiivinen jäsen
21.03.2009
1 972
0
36
Kokemuksia joskus raskautuneilta kyselen, ketkä ovat aloittaneet testailun ajoissa. Millä dpo:lla on tullut viivanpaikka tai hyvin hyvin hento haamu, ja milloin viiva oli selvästi edes haamu? tai ihan kunnon plussa?

kiitos, mä kun noita kuvia oon katsonut niin monella viiva on lähtenyt lähes olemattomasta vahvistumaan. Mutta mistä sen lähes olemattoman erottaa sitten nega-testin viivanpaikasta..
- niin no nega ei ainakaan lähe vahvistumaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
kiitos, mä kun noita kuvia oon katsonut niin monella viiva on lähtenyt lähes olemattomasta vahvistumaan. Mutta mistä sen lähes olemattoman erottaa sitten nega-testin viivanpaikasta..

Ei mulla ole koskaan tullut viivanpaikkoja, molemmilla kerroilla olen raskaana ollut kun jotain viivaa on testiin ilmestynyt.

Mikä testi sulla on?

Mä en ole koskaan saanut millään testillä viivanpaikkaa. Mun kokemuksen perusteella jos ja kun testiin tulee testiviiva näkyviin se tarkoittaa plussaa.

Toki noissa testeissä on kuulemma eroja, joten en väitä etteikö noita viivanpaikkoja olisi joissan teisteissä :)

Miulla vahvistui edellisessä raskaudessa hailakka haamu ihan kunnon viivaksi parissa päivässä.

Tässä testi 7.2.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1563274.jpg

ja tää sit 9.2.
http://www.aijaa.com/v.php?i=1563274.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:

Mulle nuo viivanpaikat on täysin vieras käsite, en ole semmoisia missään testeissä nähnyt. Mutta nämä ovat hyvin yksilöllisiä juttuja, hormonitasot vaan nousee eri ihmisillä eri tahtiin. Siksi on vaikea saada hyödyllisiä vertailuja aikaiseksi :headwall:

Niin, nega testissä ei tietty muutu plussaksi samassa testissä, mutta täällä palstalla se on monesti todettu se jonkun lääkärin toteama, että nega voi aina muuttua plussaksi mutta plussa ei negaksi muutu, jos raskaus etenee normaalisti =)

Eli voisin veikata, että dpo:n kannattaa antaa mennä yli sen 14 päivää, ennenkuin alkaa testaamaan ja silloinkin vain, jos tarkkaan tietää, milloin ovis on ollut. Joskushan kierrot tosiaan voi venyä myöhäisen oviksen takia.

Mulle ei ainakaa tullu mitää viivan tapaistakaa tuohon kotitestin liuskaan. Tai siis kontrolliviiva tuli, mut ei mitään haamua/viivanpaikkaa.
Toivotaan et tietää sulle plussaa ja vahvistuu pian :heart:

Yhteistyössä