Millainen on Pregent Stick testin viivanpaikka? Kuinka herkkä tämä testi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ooti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ooti

Jäsen
27.12.2007
313
6
18
Olen siis vähän sekaisin.. Tänään tein kyseisen testin aamupissasta. Kp:sta ei hajuakaan, kun ei kuukautiset alkanu synnytyksen jälkeen. Testiajan puitteissa tuli haaleahko, mutta näkyvä viiva. Minusta siinä oli väriä. Sit ku aikaa oli menny, se vahvistui aika paljonki ja kuivana näkyy tosi hyvin! Jos se olisi viivanpaikka niin ei pitäisi kuivana näkyä?? Tuo on kyllä hämäävä testi, olen monia kappaleita niitä tuhlannu, mutta aina se silti jaksaa ihmetyttää ;)

Ja sitten siitä viivasta innostuneena suuntasin Apoteekkiin ja hain Apteekin oman, ihan selvä nega! Ehkä joku viivanpaikka saattoi näkyä. Onko tuo Pregent siis paljonkin herkempi ku Apteekin oma?

Onkohan kukaan sattunut ottamaan kuvaa miltä se viivanpaikka näyttää? Taikka sitten ihan haamu tai plussa? :) Olisi kiva nähdä =)

Kiitoksia paljon vastauksista!! :)

Otin siitä pari kuvaa, mut ei niistä mitään selvää saa kun en osaa tuota kameraa kunnolla käyttää :kieh:

Itse olen tehynt kummassakin raskaudessa JUURIKIN tuolla testillä haamut ;) positiivisia ne oli! :) TEin ennenku menkkojen piti alkaa! minä kyllä lähtisin sinua nyt onnittelemaan jo!

Mulla olis kotikoneella kuva mutta koska oon nyt töissä en pääse sitä näyttämään!

On se paljon herkempi kuin Apteekin oma, ja Apteekin omaa et vissiin tehnyt aamupissasta? Mut Pregent on myös niin herkkä, että näyttää kemiallisetkin. Toivotaan kumminkin että viivasi säilyy ja vahvistuu. :flower:

Voitko myymä sen kuvan laittaa kun kotiin pääset?

Ja noppis, en tehnyt aamupissasta sitä Apteekin omaa.

Älkää hyvät ihmiset onnitelko, mä en kyllä ole yhtään varma tuosta viivasta, on se sen verta haalea..

Toivon tietty että se tarkoitaisi juurikin raskautta :)

Noniin! Kuva on EPÄSELVÄ mutta tarkkaan katsottuna siinä näkyy HYVIN hailakka viiva ;)

2241997.jpg

Ja tuo oli oikeasti plussa :)

Kiitos myymä! =)
Tuo ei kuitenkaan taida olla sama testi mikä mulla, ainaki näyttää eriltä! Mistä sen ostit? Mä Prismasta.
Mä nyt linkitän sen mun testin kuvan mikä on HYVIN epäselvä.. :/

http://www.aijaa.com/v.php?i=2242208.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ooti:
Kiitos myymä! =)
Tuo ei kuitenkaan taida olla sama testi mikä mulla, ainaki näyttää eriltä! Mistä sen ostit? Mä Prismasta.
Mä nyt linkitän sen mun testin kuvan mikä on HYVIN epäselvä.. :/

http://www.aijaa.com/v.php?i=2242208.jpg

Aijuu piru! toi oli cittarista!! Mut hei toi on periaatteessa ihan sama testi! Ja IHAN sillä samalla millä sä teit, tein aivan haaaaalean haamun silloin esikoisesta (tämä kuva on otettu raskaudesta, joka meni sittemmin kesken rv 14+ mutta kuitenkin)
Samat herkkyydet ja "toiminnot" niissä on :)

Yhteistyössä