Mun oviksesta kysymys.. tulkitkaa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinu123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiinu123

Jäsen
15.10.2007
429
0
16
Viime kierrolla sain ovis plussan kp 26 tai siis sen väri oli tumma mut ei ihan niin tumma kuin kontrolli.. seuraavana päivänä oli AAmupissasta tosi tumma. kävin lääkärissä näiden päivien jälkeen ja totes että ovis oli juuri ollut.. limaa näkyi vielä..

nyt tässä kuussa sain ensin pelkkiä kontrolliviivoja sit tuli pari haamua ja sit vähän selvempi viiva.. eilen tuli yhtä tumma kuin viimeksi kp26 ja tänään ei ollut kuin haamu vain.. limaa alko tulemaan 3 päivää sitten mut tänään ei oo oikeastaan enää tullut.. kipuja oli eilen.. kun miehenkin kanssa puuhailtiin niin tuskaa teki..

testit tein advancella

eli oliko mulla eilen ovis, vaikka ei tullutkaan ihan tummaa viivaa, viime vessassa käynnista 3-4h?.. viime kuussa en nyt sitten tiedä kun kerran pissa oli rakossa 10 tuntia kun sain kunnon viivan..
jOS EILEN ovuloin kannattaako tänä illalla enää peuhata miehen kanssa?
Tai ylipäätänsä kun kerran testiin tuli ihan haamu vaan?

Touhuilimme tässä tärppikierrossani paljon useaan otteeseen ennen ovis vahvaa plussaa j vain kerrani sinä aamuna kun vahva ovisplussa, ja jokin niistä kerroista oli se onnen kerta! :heart:

Suositellaan kyllä jatkamaan petipuuhia oviksen jälkeenkin, ei sittä ainakaan haittaakaan ole! :heart:

Onnea sinulle! vauvautumiseen! :heart:

rva myy ja Tiuhti-Viuhtimme rv 5+6 :heart:

Vaikea sanoa, oliko tuo nyt se plussa... Nää on mun mielestä niin vaikeita tulkita muutenkin.

Mutta sehän on niin, että ovisplussa kertoo LH-tason kohoamisesta (ns. LH-piikki), jonka jälkeen ovulaatio tapahtuu 24-36 tunnin kuluttua. Eli ovulaatio ei tapahdu silloin kun testiin tulee plussa, vaan sen jälkeen. Tietenkin pupuilu kantsii aloittaa just silloin, koska siittiöilläkin kestää ennen kuin ne pääsevät munanjohtimeen. Mutta jos siis eilinen olis ollu plussa, niin kyllä mun mielestä vielä tänäänkin voisi miehen kellistää. Onhan se toisinaan ihan hauskaakin :p
Onnea matkaan!

Pakko kommentoida tähän edelliseen kirjoitukseen... niinhän niis ohjeis sanotaa että plussasta menee 24-36 h ovikseen mutta mulla meni näin.... maanantaina sain tummemman viivan testiin kun olin koko kierron aikana saanut ( oli silti haaleampi viiva kuin kontrolliviiva ) tiistaina aamupäivällä tuli testii vahempi viiva kuin kontrolliviiva eli plussa. muutamien tuntien kuluttua tuli hirveät oviskivut. sinä päivänä aivan selvä ovulaatio. seuraavana päivänä huvin vuoksi tein vielä testin... todella haalea viiva. eli mulla ainakin oli ovis silloin kun ovistesti näytti plussaa..pupuiltiin sillon ovispäivänä ja onni kävi :heart: nyt 21+1. kannattaa luottaa omiin tuntemuksiin enemmän kuin noihin testeihin.

Jep jep. Olen samaa mieltä, että omiin tuntemuksiin kannattaa luottaa! :)

Mutta laitoin ton tohon vaan kun olin saavinani sellaisen käsityksen alkuperäisestä teksistä, että ovis on silloin kuin testiin tulee plussa. Tietenkin voi olla, tai sit ei. Ja tollaset tuntirajoitukset on mun mielestä muutenkin ihan pölhöjä... Yksillöllistä kaikki. Mutta niin niissä tosiaan lukee. Ja nyt kun luen tota edellistä kommenttiani, niin siitä tosiaan saa sellasen "näin tämä asia nyt vaan on" -kuvan. Ei ollut ollenkaan tarkoitukseni :ashamed:

Yhteistyössä