Ovis,heti kuukautisten jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tyty86

Tunnettu jäsen
28.01.2008
3 491
64
48
Kuopio
Eli,minulla on kierto hieman sekaisin. Normaalisti se on 28pv,mutta viime kierto oli jopa 35pv.

Nämä viimeiset menkat olivat todella oudot,tuhruvuotoa 6pv ja sitten kunnon menkat 6pv. Oviksenkin tunsin kiertopv.27/35. Ajattelinkin, että aloitan oviksen tikuttamisen jo nyt, koska kierto ei ole tasainen(varmempi tulos näin ekalla kerralla,enpähän missaa ovista)

Eilen kuitenkin sain jo tummemman viivan ovistestiin kuin edellisenä päivänä. Mahaa on hiukan nipistellyt, en tiedä johtuuko vielä menkoista jotka loppuivat vai joko nämä on tulevia oviskipuja..o_O

Nyt kysynkin, että voiko ovis tulla heti menkkojen jälkeen, kun viime kierrossa se tuli n.puolessa välissä kiertoa. Voiko se heittää näin paljon? En yleensä tunne ovista(tosin viime kierto oli eri asia)joten en tiedä missä vaiheessa ovuloin normaalistikkaan. :ashamed:

voihan se heti tullakin mutta ovis tulee vast sit ku siin ovistestissä se testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva.. et jatka testailuja vain =) Sillä mahan nippailua usein tulee silloinkin kun munasarjoissa ne munasolut vain kasvaa tms.. Eli jo kauan ennen ovista.. mul viime kierrossa nippaili jo kp7 ja ovis tuli kp18. Et tikuttele vain rauhas :)

Hyvä tietää :) ..voihan nää olla jo niitä kasvukipuja..pitää vaan ootella sitä vahvaa plussaa..on vaan niin malttamaton olo :/ ku tulis vaan se ovis nopee ni pääsis makkarin puolelle.. ;) ei millään jaksas odottaa et pääsis yrittää et tärppäiskö ekasta kierrosta.. =) on niin kova vauvvakuume, tuntuu ettei mitään muuta enää ajatuksiin mahdukkaan :x nyt sitten kun miehen kaa sovittiin et ois oikee hetki käydä yrittää vaavia ni ei meinaa jaksaa odottaa sitä ovista..heh

nii no riippuu tietty mikä sun ehkäsy aiemmin on ollu mut jos pillereil olit ni voit odotel rauhas meinaa erittäin harvalla het tärppää jos pillereil o monta vuotta ollu, nimim. kokemusta on.. :p ja mäki olin vähä turhan malttamaton ekas kierrossa ja toivoin iha liikoja ni ny osaa ottaa jo onneks rennommin ko on yk 3 alkanu :) ku huomaa et ei sitä niin vaa raskaudukaan välttämät vaiks joka toinen pvä tai joka pvä pupuiliskin..

Minulla ei ole ollut koskaan pillereitä(jos ei lasketa sitä,kun jouduin kuukauden syksyllä syömään pillereitä kystaan,jotta se kuivuis pillereiden avulla pois). Viime kesänä kokeilin nuvaring nimistä ehkäisyrengasta pari kiertoa, mutta se ei sopinut minule. Olen joskus pari vuotta sitten kokeillut joitain pillereitä kuukauden enkä niitäkään pystynyt syömään(tuli pahoja sivuoireita).

Joten kortsu on ollut toimiva minun kohdallani B) nyt sitten ei sitäkään tarvitse :whistle:

Tiedän kyllä, että on hyvin epätodennäköstä et tärppi tulis ekasta kierrosta heti, mut toivossa on hyvä elää B) pettymys se on siltikin, vaikka plussaa ei heti saisikaan,olipa siihen enemmän taikka vähemmän varautunut.

Yhteistyössä