Rfsun liuskatestit kokemuksiaa!!

Onko kellään näyttänyt positiivista oikein? Nyt dpo 12/13 ja tein taas niinku joka aamu toivossa että testiin tulis viiva mutta ei.. eilen illalla tein rfsun liuskan, ihan puhtaan valkoinen nega ilman minkäänlaista viivan paikkaa. Aamulla tein clearbluen plussa testin ja negatiivista näytti. Menetin jo toivon mutta käytin nyt iltapisusta rfsun liuskan taas ja siihen tuli testiajalla haalea viiva, silmillä erottaa selkeästi kyllä ja punertavan mut nyt mietityttää antaako nää niitä vääriä positiivisia? Se rfsun puikko on antanut mulle väärän mutta nää liuskat tähän mennessä ollut ihan valkoisia niin nyt taas tuo toivoa että olisko oikee haamu positiivinen? Kokemuksia!!! Tai on kellään tästä testistä muuta kuin huonoa sanottavaa tänä päivänä T. Plussaa kovasti odottava
 
vierailija
Kyllä voi myös liuskalla valitettavasti saada väärän viivan.

Rfsun testien kanssa kannattaa ottaa se ajatus, että jos muun merkkiset testit negaa niin sit se on, vaikka olisikin värillinen viiva rfsun testeissä (liuska ja puikko). Näistäkin löydät kokemuksia sieltä hätähousut ketjusta..

Sulla olisi nyt dpo 13? Silloin tulisi muillakin testillä viivaa jo näkyviin jos raskaana olet.
 
Kyllä voi myös liuskalla valitettavasti saada väärän viivan.

Rfsun testien kanssa kannattaa ottaa se ajatus, että jos muun merkkiset testit negaa niin sit se on, vaikka olisikin värillinen viiva rfsun testeissä (liuska ja puikko). Näistäkin löydät kokemuksia sieltä hätähousut ketjusta..

Sulla olisi nyt dpo 13? Silloin tulisi muillakin testillä viivaa jo näkyviin jos raskaana olet.
Voi veen testit. Ja tältä kylältä ei saa muuta kun sitä!Ja apteekista toki muita mutta kiinni. Huoh

Testaan aamulla viimeisen rfsun vaikka turhaa :D dpo 13 pitäs olla mutta mulla kierto 28-34 vaihteleva ja sain sillon oliko 14.9 aika punaisen viivan ovistestiin ja siitä laskenut dpot..13pv sain siis sen "plussan" jos se oli ovisplussa, ekaa kertaa niitä käytin. Mut 4pv sitten oli rusehtavaa/punaista valkovuotoa yhen kerran pikkareissa, mietin oisko ovis voinu ollakin myöhemmin ja oli kiinnittymisvuotoa. Toisesta tissistä tulee maitoa kun puristaa ja muutenki muka oireita. Liekkö kuvittelee vaan kun niin toivoo olevansa.. edelliset menkat Alko 3.9..Ei auta kun odotella
 
vierailija
Joo mutta jos olisit raskaana, niin se olisi niin alussa ettei edes raskaushormonia ole kertynyt niin paljoa, että se saisi maidon nousemaan rintoihin. Kuten sanoin, maito nousee vasta myöhemmin raskaudessa. Terv. Kätilö
 
Mä en oo ikinä saanu näillä testeillä ”vääriä positiivisia”. Aina negatiivinen tulos on ollut ihan puhdas valkoinen ja sit kun sain hyvin haalean viivan niin tulos oli oikea positiivinen. Varmistin toki muillakin testeillä kun en meinannut uskoa todeksi
 
vierailija
Mulla rfsun liuskatestit ovat aina olleet "oikeassa", negatiiviset olleet puhtaan valkoisia -> ei raskautta, ja positiivisissa näkynyt ihan selkeä, vaikkakin kontrolliviivaa haaleampi viiva -> raskaana. Olen testannut aikaisintaan dpo 12, yleensä vasta dpo 14, jolloin saanut plussatkin. Rfsu-testejä olen usean vuoden yrityksen aikana tehnyt PALJON ja aina ollut selkeä tulos, pidän niitä aika luotettavina.
 
vierailija
Mulla rfsun liuskatestit ovat aina olleet "oikeassa", negatiiviset olleet puhtaan valkoisia -> ei raskautta, ja positiivisissa näkynyt ihan selkeä, vaikkakin kontrolliviivaa haaleampi viiva -> raskaana. Olen testannut aikaisintaan dpo 12, yleensä vasta dpo 14, jolloin saanut plussatkin. Rfsu-testejä olen usean vuoden yrityksen aikana tehnyt PALJON ja aina ollut selkeä tulos, pidän niitä aika luotettavina.
No nykyään ne ei toimi oikein
 
Nyt töiden jälkeen tein iltapisusta vielä pc liuskan uudelleen ja jo paljon selkeämpi haamu!!! ❤ Toivotaan että pikkunen pysyy mukana ❤ nyt on rfsu,apteekin herkkä ja pc näyttänyt silmillä erottuvat haamut joten kyllä tässä raskaana ollaan.
 
Vielä on niin himmeä että vaikea kuvata, varmaan aamulla tai ylihuomenna jo selkeästi tummemmat. Mutta kyllä kolmen lapsen jälkeen jo tiedän että ovat positiivisia, miljoonia pc liuskoja tehnyt ja ennen en oo saanu mitään vale viivoja..Ja kun apteekin herkkä näytti kans ❤ pc liuskaan tuli 1min heti todella haalea haamu nyt ❤ uskon että ovis on ollutkin 17pv/18pv niinku laskuri sanoi eikä 14päivä.. Eli olis dpo 11 vasta ja huomenna 12 joten siksi ehkä haaleat haamut vasta
 
vierailija
Ei tisseistä tule maitoa, ainakaan raskauden takia ennen kuin loppuraskaudessa..
Kyllä mullakin on tullut pari tippaa puristamalla. Ei ihan heti plussan jälkeen mutta aika pian sen jälkeen. Mulla kyllä on imetyksen lopetuksesta vain n vuosi . Eli voi johtua siitäkin. Lisäksi jollain synnyttäneillä naisilla voi tulla maitoa todella pitkään imetyksen loputtua. Jopa vuosia. Ei mitään desi kaupalla vaan muutama tippa.
 
Joko tänään tuli pc:hen kuvaan saatava viiva?
Aamulla kun tein testi niin näky pc yhtä haalea ellei haaleampi kun eilen mutta kuitenkin jotain. Mutta hävisi kuivuttuaan kokonaan pois! Ai jeesus että menee jo hermo näihin testeihin, odottelen menkat alkavaksi ja unohtan nyt hetkeksi koko raskaus höpötyksen:( myös apteekin omaan tuli aamu pissasta niin haalea viiva että veikkaan 90% negaa. Olihan sen pitänyt olla ainakin vähän haamumpi kun eilen jos muka raskaana ois. No sitten tein vielä rfsun paskan puikkotestin johon piirty testiajalla punainen tasapaksu viiva mutta niihin ei taas ollenkaan luottaminen, tuo varmasti viivanpaikka.. kävin antaa vielä hcg arvon verikokeissa. Vaikka ovis ois ollu 14.9 tai 18.9 niin näkyishän se jo verikokeessa jos haamuna testeissäkin
 
vierailija
Aamulla kun tein testi niin näky pc yhtä haalea ellei haaleampi kun eilen mutta kuitenkin jotain. Mutta hävisi kuivuttuaan kokonaan pois! Ai jeesus että menee jo hermo näihin testeihin, odottelen menkat alkavaksi ja unohtan nyt hetkeksi koko raskaus höpötyksen myös apteekin omaan tuli aamu pissasta niin haalea viiva että veikkaan 90% negaa. Olihan sen pitänyt olla ainakin vähän haamumpi kun eilen jos muka raskaana ois. No sitten tein vielä rfsun paskan puikkotestin johon piirty testiajalla punainen tasapaksu viiva mutta niihin ei taas ollenkaan luottaminen, tuo varmasti viivanpaikka.. kävin antaa vielä hcg arvon verikokeissa. Vaikka ovis ois ollu 14.9 tai 18.9 niin näkyishän se jo verikokeessa jos haamuna testeissäkin
Mitä verikoe näytti?

Meetkö yksityiselle aina verikokeisiin? Täällä ei saa millään julkisella..
 

Yhteistyössä