milloin teillä oli kohdunsuu auki n 1,5cm?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vkolla 36 oli jo 4 cm auki mutta kohdunkaulakanavaa vielä sentti jälellä. Synnytys käynnistettiin vkolla 38, muista syistä.

Tuo avautminenkin riippuu niin onko ensisynnyttäjä vaiko ei :) Mulla tuli kakkonen. Ekasta aukes vasta paikat kun alettiin käynnistää.

Mulla kohdunsuu oli auki ton 1,5cm siinä raskausviikolla 37 ja sairaalaan mennessäni oli auki jotain 3cm. Oli ollu ton verran auki jo aiemmin sillä viikolla tarkistuksessa. Lapsi syntyi raskausviikolla 41+0. Ai juu, limatulppakin läks muistaakseni tuossa viikoilla 37-38.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 15:10 Ninni kirjoitti:
Mulla kohdunsuu oli auki ton 1,5cm siinä raskausviikolla 37 ja sairaalaan mennessäni oli auki jotain 3cm. Oli ollu ton verran auki jo aiemmin sillä viikolla tarkistuksessa. Lapsi syntyi raskausviikolla 41+0. Ai juu, limatulppakin läks muistaakseni tuossa viikoilla 37-38.

Lisään vielä, että olin ensisynnyttäjä. Mulla oli herppo synnytys. Paikat aukes hvyin ja lapsi oli laskeutunut hyvin. Menimme sairaalaan aamulla klo 10 ja lapsi syntyi illalla klo 7. Ponnistusvaihe tuskin 10 min. Synnytys alkoi lapsiveden menolla.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä