V
valittaaa....
Vieras
Hirveä olo yöllä ei pystynyt nukkuun oksensin vaan ja lopulta olin niin poikki ET-TÄ
Nyt menossa vasta 6+2 ja nyt jo tälläistä, miten tätä kestää? Mikään ei maistu
Miten toisille voi tulla näin kamala olo, kukaan ei ymmärrä paitsi sellainen jolla sama tilanne ollut, kaveripiiristäni ei yksikään ja ärsyttää (tiedän ettei saisi) mutta kun valittavat pienestä pahoinvoinnista ei jaksa kuunnella kun itsellä kaikki voimat menevät taas siihen että tyyliin hengissä selviää
epäreilua!!!