Milloin tää pahoinvointi loppuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valittaaa....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valittaaa....

Vieras
Hirveä olo yöllä ei pystynyt nukkuun oksensin vaan ja lopulta olin niin poikki ET-TÄ :( Nyt menossa vasta 6+2 ja nyt jo tälläistä, miten tätä kestää? Mikään ei maistu :( Miten toisille voi tulla näin kamala olo, kukaan ei ymmärrä paitsi sellainen jolla sama tilanne ollut, kaveripiiristäni ei yksikään ja ärsyttää (tiedän ettei saisi) mutta kun valittavat pienestä pahoinvoinnista ei jaksa kuunnella kun itsellä kaikki voimat menevät taas siihen että tyyliin hengissä selviää :( epäreilua!!!

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Minä oksensin vielä kuukautta ennen laskettua aikaa. :wave: Toivottavasti selviät helpommalla. :)

oksensitko joka päivä? olitko vain vuodelevossa? pahoinvointiakun on niin erilaista, ei siinä mitään vaikka oksennus lentäisi joka päivä mutta kun olen niin huonossa kunnossa etten pysty muuta kun makaamaan sängyssä :(

Mulla alko viikko 5 ja loppu viikko 20.. välillä tosiaan mietti selviääkö siit, mutta kun se meni ohi, ajatukset siirtyi onneksi tulevaan eikä menneitä paljon muistele.. Lohtua toi myös, kun tiesin ultran jälkeen, että vauva oli kuitenkin kasvanut ihan normaalisti eli vaikka kuinka tuntui että täytyy tuon vaikuttaa vauvaan niin eipä kuitenkaan..

Yhteistyössä