Milloin pojan pippeli alkaa kasvaa isommaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa olen miettinyt minä. Meillä kans 11-v. poika joka itse vähän ahdistunut siitä että kavereilla pippelit jo isompia ja hänellä itsellään sellainen prinssinakki. Koululääkärin tarkastus oli ja kyseinen tyyppi ei ottanut asiaan kantaa, eikä pöytänsä takaa edes vilkaissut kiveksiin. Kokemuksia ei pojista ja näitten vehkeistä ole.

Penis ei kasva juurikaan syntymästä noin 11-12 ikä vuoteen menessä. Sitten kun alkaa se murros ikä ja kivekset kasvaa ja tästä noin vuosi niin alkaa se penis kehittymään. Eli sanoisin, että kun kaikilla on omat vehkeet ja eri kokoiset niin hyvin mahdollista että 4v pojalla on isompi kuin 11v pojalla.

Tämän asia on sellainen, johon pojan isän pitää ottaa kantaa, jos siihen on tarvetta. Tästäkin keskustelusta käy ilmi, miten naurettavan pihalla äidit asiasta ovat. Ei näytä olevan käsitystä fysiologiasta tai siitä, miten nämä asiat mahdollisesti vaikuttavat poikien maailmassa.

Ihan samalla tavalla kuin isät eivät tiedä tyttöjen kehityksen yksityiskohtia tai ongelmia yhtä hyvin kuin äidit, eivät äiditkään näytä tietävän mitään poikien maailmasta.
Ja sanotaan nyt vielä vinkkinä, että jos tämä äidin huoli joskus selviää pojalle, on välirikko todennäköinen.
Ei ihme ettei pojat kestä äitejään.

Uskon ja toivon, että osa tämän ketjun äideistä on trolleja. Osa varmaan jopa häiriintyneitä miehiä, jotka esittävät äitejä. Muussa tapauksessa näyttää aika pahalta.

Komppaan yhtä aikaisempaa kommenttia jossa kysytään, että miltä kuulostaisi jos isät vertailisivat julkisella foorumilla tyttäriensä sukuelimiä?

Ps. Kova/löysä eivät ole suorassa suhteessa toisiinsa.

Vähän tyhmä kysymys, mutta mietityttää vaan onko normaalia. Vanhin poika on 11v ja on n. 150cm pitkä ja siis isokokoisimpia ikäisistään pojista. Toinen poikamme taas on 4v. Nyt tällä 4v:llä on jo isompi pippeli kuin tällä 11-vuotiaalla. Siis pieni, mutta on selkeästi isompi pieni kuin tällä isoveljellä. Alkaako se pippeli kasvaa vasta murrosiässä? Itse vaan mietin onko normaalia, että se on vielä 11-vuotiaana pieni, kun poika on muuten pitkä ja roteva(ei pullea varsinaisesti vaan roteva luustoltaankin).
On se kai normaalia mulla oli nuorena poikana (11v) iso pippeli ja toisilla pojilla pikku pippeli yhdellä meidän luokalla mun paras kaveri tosi pikku pippeli sillä oli sit mä näin sen kaverin rippileirissä suihkussa niin oli sillä "tavallisen aikuisen miehen" kokoinen pippeli niin luulen että pippeli tulee kyllä pitemmäksi :D kun mitä nyt on

Vähän tyhmä kysymys, mutta mietityttää vaan onko normaalia. Vanhin poika on 11v ja on n. 150cm pitkä ja siis isokokoisimpia ikäisistään pojista. Toinen poikamme taas on 4v. Nyt tällä 4v:llä on jo isompi pippeli kuin tällä 11-vuotiaalla. Siis pieni, mutta on selkeästi isompi pieni kuin tällä isoveljellä. Alkaako se pippeli kasvaa vasta murrosiässä? Itse vaan mietin onko normaalia, että se on vielä 11-vuotiaana pieni, kun poika on muuten pitkä ja roteva(ei pullea varsinaisesti vaan roteva luustoltaankin).

No joillakin pojilla on jo "iso" pippeli pienenä mulla oli "iso" pienenä kun oltiin pukuhuoneessa niin kaikilla muilla pikkuriikinen pippeli mua alkoi joskus melkein naurattamaan kun niillä oli noin pikkunen kellään ei ollu yhtä iso ku mulla.

Sit rippileirillä näin kaverit taas kun oltiin suihkussa 15v silloin kaikilla oli samankokoiset pippelit jopa mulla oli samankokoinen kuin niillä

Yhteistyössä