milloin pitää aloittaa lapsenteko, kun haluan että lapsi syntyy tammikuussa..?

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja -ä--:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja joo..:
Jos ei sillä kierrolla tärppää niin odotatko taas vuoden uutta mahollisuutta??
luultavasti. kunhan vaan lapsi ei ole kaksonen.
Just. Mä kyllä ihan oikeesti toivon ettei teille tule lasta, jos nää on periaatteenne asiasta.
haluan vain lapsen joka on terve ja onnellinen.
:LOL: Ja horoskooppikon sen terveyden ja onnellisuuden takaa? Mä tiedän monta syöpään sairastunutta kaurista ja vielä yhden joka teki itsemurhan! Kauris on aika syöpäaltis merkki... mieti nyt vielä kuitenkin. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
koska ne on parhaita ja haluan yrittää jos lapsi sattuisi syntymään isänsä syntymäpäiväksi. :heart:
:headwall: Arvaatko kuinka paljon sun lapsi susta tykkää, jos tarkotuksella onnistut miehelles lahjaks synnyttämään? Mä oon syntyny reilu 2 h isäni synttärin jälkeen ja oon enemmän ku onnellinen... Kyllä jokainen lapsi ansaitsee synttärinään täyden huomion. Paitsi tietty kaksoset yms luonnollisesti juhlistaa yhdessä.

Sori nyt vaan, mut mun mielestä toi on aika typerää ajattelua.

Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja joo..:
Jos ei sillä kierrolla tärppää niin odotatko taas vuoden uutta mahollisuutta??
luultavasti. kunhan vaan lapsi ei ole kaksonen.
Nyt mäki kyllä ehdotan sitä vauvanuken hommaamista. Senhän voi ostaa juuri sillon, ku haluaa ja voi itte päättää, kumpaa sukupuolta sen haluaa olevan ja mikä on horoskooppimerkki.
Peesi. Ja sit sen nuken saa pois päältä ja pois silmistä, jos alkaa homma rasittamaan. Ei voi oikeesti olla horoskooppi noin tärkee... Entä jos syntyyki kaksoseks, hylkäätkö sen vai kostatko sille väärän syntymäajankohdan?
 

Yhteistyössä