milloin pitää aloittaa lapsenteko, kun haluan että lapsi syntyy tammikuussa..?

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:
Maaliskuun lopussa on tuo sälli alkunsa saanut ja syntyi tammikuussa.
Ja yllätys jotenkin että me ollaan just tässä pinossa vinkkejä jakelemassa :LOL: :LOL:
Mulla oli laskettu aika 26.12., mutta arvasin, että tammikuulle menee. Pääsiäisenä vissiin hommailtu...:whistle:
Että sait sitten pääsiäismunaa :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:
Miksi pitää olla juuri kauris? Mulle ainaki on ihan se ja sama, mitä horoskooppia mun lapseni ovat.
koska ne on parhaita ja haluan yrittää jos lapsi sattuisi syntymään isänsä syntymäpäiväksi. :heart:
Öööhhh...! En nyt ihan kaikkia rahojani tohon pistäisi että tärppää just silloin kun meinaat. Meilläkin yritystä jo reilu vuosi eikä mitään kuulu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja joo..:
Jos ei sillä kierrolla tärppää niin odotatko taas vuoden uutta mahollisuutta??
luultavasti. kunhan vaan lapsi ei ole kaksonen.
Nyt mäki kyllä ehdotan sitä vauvanuken hommaamista. Senhän voi ostaa juuri sillon, ku haluaa ja voi itte päättää, kumpaa sukupuolta sen haluaa olevan ja mikä on horoskooppimerkki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja joo..:
Jos ei sillä kierrolla tärppää niin odotatko taas vuoden uutta mahollisuutta??
luultavasti. kunhan vaan lapsi ei ole kaksonen.
syksy sitten selibaattia,sillähän se kaksosuus on pois suljettu :snotty:
mut mitäs jos nyt tosiaan joo ostasit sen sulle jo suositellun nuken sinne sun porvoon kämpille.voit sen kans toteuttaa sun kaurisvauvafantasioita,ilman pelkoa kaksosten abortoinnista :xmas:
 
Mulla meni puolitoista vuotta, ennen kuin tärppäsi. Eipä siinä pahemmin horoskooppeja tullut mietittyä. Jos ei muu kuin tammikuussa syntynyt kauris-lapsi kelpaa, toivon todella ettei tärppää ikinä.
Niin, ja mun olis aikanaan pitänyt syntyä helmikuussa vaan tammikuussapa synnyin ja kauris siis olen =)
 
vieraampi
niin. aikoinani minäkin suunnittelin tekeväni lapsen millenniumiksi. siis vauvan piti olla vuosituhannen ensimmäinen. tarkkaan mietin ja testasin ovulaatiota.
niin siinä sitten vierähti kahdeksan vuotta, ennen kuin vauva ilmoitteli tulostaan. monen vaiheen jälkeen meille syntyy ivf pas tammikuun alussa. jos kaikki siis jatkuu vielä hyvin. olen monesti joutunut toteamaan, että lapsia saadaan, ei tehdä.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja kauhulan mude:
taitaa olla paree et jätät tekemättä...
pakko olla provo...kukaa oikeesti tollasii mieti :headwall:
ei porvoo. enkä aio jättää tekemättä. tällaisia asioita miettii monikin. vain sinä olet niin aivoköyhä ettet ymmärrä kuinka tärkeä asia on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
joskus olen kuullut sanottavan että lapsia ei tehdä vaan saadaan :heart:
no saanko mä kaurislapsen jos aloitan hommat maaliskuussa vaiko huhtikuussa ja missä kohtaa kuuta?
Enintään aurinkomerkin saat tuolla keinolla määritettyä, jos oikein hyvin tärppää!

Nouseva merkki on myös tärkeä! En ole ihan varma miten se lasketaan, mutta jossain tuolla on lomake mille syötetään syntymäpäivä ja -kellonaika sekä paikkakunta Porvoo.

http://www.astro.fi/


 
Huhtikuussahan sen tärpin pitäisi käydä mutta eihän siihen voi aina luottaa miten käy... Lapsi voi syntyä ennenaikaisena tai yliaikaisena. Luonto on ihmeellinen.. Ja mitä väliä sillä edes on milloin lapsi syntyy?
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja kauhulan mude:
taitaa olla paree et jätät tekemättä...
pakko olla provo...kukaa oikeesti tollasii mieti :headwall:
ei porvoo. enkä aio jättää tekemättä. tällaisia asioita miettii monikin. vain sinä olet niin aivoköyhä ettet ymmärrä kuinka tärkeä asia on.
joo...mä oon kato ollu niii aivoköyhä että ainut mikä on ollu tärkeintä noita kuutta tehes et, ne olis kaikki terveitä!!!!!!!
onneks ovat olleetkin....vaikka vain kaksi heistä on kauriita!!!! :saint:
 

Yhteistyössä