Että sait sitten pääsiäismunaaAlkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:Mulla oli laskettu aika 26.12., mutta arvasin, että tammikuulle menee. Pääsiäisenä vissiin hommailtu...Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ja yllätys jotenkin että me ollaan just tässä pinossa vinkkejä jakelemassaAlkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:Maaliskuun lopussa on tuo sälli alkunsa saanut ja syntyi tammikuussa.
Öööhhh...! En nyt ihan kaikkia rahojani tohon pistäisi että tärppää just silloin kun meinaat. Meilläkin yritystä jo reilu vuosi eikä mitään kuulu...Alkuperäinen kirjoittaja m:koska ne on parhaita ja haluan yrittää jos lapsi sattuisi syntymään isänsä syntymäpäiväksi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äippänä:Miksi pitää olla juuri kauris? Mulle ainaki on ihan se ja sama, mitä horoskooppia mun lapseni ovat.
luultavasti. kunhan vaan lapsi ei ole kaksonen.Alkuperäinen kirjoittaja joo..:Jos ei sillä kierrolla tärppää niin odotatko taas vuoden uutta mahollisuutta??
horoskoopit on syvältä ja poikittain Aika hataria perusteita tuollaset. :xAlkuperäinen kirjoittaja m:koska ne on parhaita ja haluan yrittää jos lapsi sattuisi syntymään isänsä syntymäpäiväksi. :heart:
Kunhan vaan tollaset olis lisääntymättä...Alkuperäinen kirjoittaja m:luultavasti. kunhan vaan lapsi ei ole kaksonen.Alkuperäinen kirjoittaja joo..:Jos ei sillä kierrolla tärppää niin odotatko taas vuoden uutta mahollisuutta??
Nyt mäki kyllä ehdotan sitä vauvanuken hommaamista. Senhän voi ostaa juuri sillon, ku haluaa ja voi itte päättää, kumpaa sukupuolta sen haluaa olevan ja mikä on horoskooppimerkki.Alkuperäinen kirjoittaja m:luultavasti. kunhan vaan lapsi ei ole kaksonen.Alkuperäinen kirjoittaja joo..:Jos ei sillä kierrolla tärppää niin odotatko taas vuoden uutta mahollisuutta??
syksy sitten selibaattia,sillähän se kaksosuus on pois suljettu :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja m:luultavasti. kunhan vaan lapsi ei ole kaksonen.Alkuperäinen kirjoittaja joo..:Jos ei sillä kierrolla tärppää niin odotatko taas vuoden uutta mahollisuutta??
no saanko mä kaurislapsen jos aloitan hommat maaliskuussa vaiko huhtikuussa ja missä kohtaa kuuta?Alkuperäinen kirjoittaja niko06:joskus olen kuullut sanottavan että lapsia ei tehdä vaan saadaan :heart:
ei porvoo. enkä aio jättää tekemättä. tällaisia asioita miettii monikin. vain sinä olet niin aivoköyhä ettet ymmärrä kuinka tärkeä asia on.Alkuperäinen kirjoittaja kauhulan mude:taitaa olla paree et jätät tekemättä...
pakko olla provo...kukaa oikeesti tollasii mieti :headwall:
pitääkö tollastakin kysyä etkö laskea osaa? pitäisi ihan peruskoulun matikallakin pärjätä, ei tarvita pitkiä matikan opintojaAlkuperäinen kirjoittaja m:ja on horoskoopilta kauris?
Enintään aurinkomerkin saat tuolla keinolla määritettyä, jos oikein hyvin tärppää!Alkuperäinen kirjoittaja m:no saanko mä kaurislapsen jos aloitan hommat maaliskuussa vaiko huhtikuussa ja missä kohtaa kuuta?Alkuperäinen kirjoittaja niko06:joskus olen kuullut sanottavan että lapsia ei tehdä vaan saadaan :heart:
joo...mä oon kato ollu niii aivoköyhä että ainut mikä on ollu tärkeintä noita kuutta tehes et, ne olis kaikki terveitä!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja m:ei porvoo. enkä aio jättää tekemättä. tällaisia asioita miettii monikin. vain sinä olet niin aivoköyhä ettet ymmärrä kuinka tärkeä asia on.Alkuperäinen kirjoittaja kauhulan mude:taitaa olla paree et jätät tekemättä...
pakko olla provo...kukaa oikeesti tollasii mieti :headwall:
Just. Mä kyllä ihan oikeesti toivon ettei teille tule lasta, jos nää on periaatteenne asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja m:luultavasti. kunhan vaan lapsi ei ole kaksonen.Alkuperäinen kirjoittaja joo..:Jos ei sillä kierrolla tärppää niin odotatko taas vuoden uutta mahollisuutta??
Kauriita syntyy myös joulukuussa.Alkuperäinen kirjoittaja mä:se olis vasta joulukuun lapsia... riippuu tietty kierrosta hiemanAlkuperäinen kirjoittaja Emme-Liina 36:Maalis-huhtikuun vaihteessa... Taitas olla aika tarkkaan...