Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ihan samaa tässä mietinAlkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 15:09 utelu kirjoitti:Saako kysyä mihin agapi perustaa näkemyksensä? Meillä ei ainakaan tullut mitään uniongelmia kun siirrettiin "jatkettavaan" sänkyyn
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 14:17 Agapi kirjoitti:Älä ihmeessä siirrä noin pientä lasta vielä isoon sänkyyn, tulee varmasti uni- ja muita ongelmia sen siirron myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 08:29 paude kirjoitti:Oletteko siirtäneet lapsosenne "isojen" sänkyyn vasta siinä vaiheessa kun osaavat itse tulla sieltä turvallisesti alas? Meillä tyttö ens viikolla 1-v. ja viimeaikainen pinniksessä riekkuminen on kyllä sen verran hurjan näköistä, että mieleni tekis ittekin siirtää tyttö uuteen sänkyyn.
Siinä sängyssä on siellä pää-päässä turvalaita, mutta kyllähän sitä konttaamalla pääsee vaikka mihin. Sohville/tuoleille ei osata kiivetä, joten ei sieltä luultavasti osata alaskaan tulla muuten kuin pää edellä...
ei osannut tyttö tulla itse sängystä pois,pää edellä olisi kupsahtanut alas kyllä varmasti!Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 08:29 paude kirjoitti:Oletteko siirtäneet lapsosenne "isojen" sänkyyn vasta siinä vaiheessa kun osaavat itse tulla sieltä turvallisesti alas? Meillä tyttö ens viikolla 1-v. ja viimeaikainen pinniksessä riekkuminen on kyllä sen verran hurjan näköistä, että mieleni tekis ittekin siirtää tyttö uuteen sänkyyn.
Siinä sängyssä on siellä pää-päässä turvalaita, mutta kyllähän sitä konttaamalla pääsee vaikka mihin. Sohville/tuoleille ei osata kiivetä, joten ei sieltä luultavasti osata alaskaan tulla muuten kuin pää edellä...