Milloin on aika erota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tiesin, kun silloisessa työssäni olin todella onneton enkä siltikään olisi sieltä halunnut mennä kotiin. Kun seksielämä oli niin nöyryyttävää, henkisesti ja fyysisesti satuttavaa että aloin haaveilemaan muunlaisista miehistä :ashamed: Ja kun kotona olo todellakin ahdisti niin että sydän hakkasi täysillä koko ajan...

Siinä vaiheessa kun pää hajoaa jos ei tee jotain. Jos ajatus kotiin menemisestä on ihan hirvee, jos ei halua enää koskettaa ja puolison tekemiset ja menemiset on yhden tekeviä. Ja sitten niinkun mun tapauksessa, pettäminen ei aiheuta minkäänlaista omantunnon kolkutusta tai harmistusta. Näitten perusteella mä tein päätökseni ja olen siihen niin tyytyväinen. Ihana olla ees lähes onnellinen pitkästä aikaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tarkotin. Oma jaksaminen on mennyt jo, nyt on vaihtoehtona lisätä lääkitystä. :/

sitten kai tiedät itsekin jo vastauksen :/ tärkein olet sinä. niin se vaan on että rakkaus ei aina riitä. itse olen ollut tällaisen valinnan edessä, tosin olin tyhmä ja tajusin lähteä vasta kun olin ihan romuna ja sellaisen asian seurauksena jonka ei olisi pitänyt päästä tapahtumaan. mutta loppujen lopuksi olin onnellisempi sitten kun pääsin eroon siitä "taakasta". voimia :hug:

jos mies on alkoholisti (eli juo niin, että se häiritsee sinua)
Jos mies pettää
Jos mies lyö edes kerran tai on muulla tavoin väkivaltainen
Jos et pysty kunnioittamaan miestäsi.