Milloin olette olleet lapsestanne yön erossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pau

Vieras
Tarkoitan siis minkäikäinen lapsenne on ollut? Ja miten on sujunut, lapsella siis ;). Äiteillä kai aina ikävä. Mä en ole ollut yötä erossa reilu 1,5v kuopuksesta. Esikoisesta taisin olla kun esikko oli 1v, kun tuli polttareiden järjestely toiselle paikkakunnalle kun olin kaaso. Hyvinhän noilla oli mennyt kotona.

Jommasta kummasta tai molemmista harvase viikko ;)
Noilla on yökyläily kavereilla nyt suurin hullutus. Yleensä kyllä niin että toinen menee ja toiselle tulee yökaveri.

2 kuisena oli poika yhden yön kummeilla hoidossa kun vietimme parhaan ystäväni polttareita. Enää en veisi yökylään kun alkaa olla vierastamista ja eroahdistusta ilmassa. Seuraavan kerran vien varmaan yöhoitoon kun pahin eroahdistuskausi on ohi 2v-3v. Nyt poika 7kk.

1v4kk oli esikoinen, kun olin työreissussa yön yli. Ensimmäisen kerran esikoinen meni yökylään ja oli siis erossa molemmista vanhemmistaan 3-vuotiaana. Kuopus on nyt 2v eikä ole ollut vielä yhtään yötä erossa minusta.

Esikoinen oli 8kk kun oli kaks yötä mummolassa. Ja mä nykuin sen ajan...ja voin sanoa et ei ollu poikaa edes ikävä :/ olin niin väsyny et nukuin vaan koko ajan.
Toiset olleet jotain vuoden ikäisiä.

Kumpikin on ollut varmaan jotain 3-4kk kun ensimmäisen kerran ovat yökylässä olleet. Hyvin on aina sujunut, mummuillaan ovat olleet, joiden kanssa muutenkin paljon tekemisissä niin ei oo ollu outo paikka. :D

5 viikkoisesta eteen päin olen aina välillä ollut (nyt 8kk),muun muassa työn puolseta pääsen matkustelemaan jonkin verran. Mies ei sen sijaan ole ollut kuin yhden yön, hyvä niin.

esikoisesta kun hän oli 1v9kk (heti kättelyssä olin 3 yötä reissussa siskoni ja äitini kanssa), kuopuksesta kun hän oli 11kk, oltiin miehen kans samas kaupungissa mutta hotellissa yksi yö. kesällä sit heti kun kuopus oli 1v3kk olin 4pvä ulkomailla yksin... mut aina lapsi isällään paitsi tuona yhtenä kertana ku oltiin miehen kans kaksin yö kaupungilla

Esikoisesta olin koko yön erossa kun neiti oli mummin luona yötä 2½kk ikäisenä.

Kuopus taisi olla kanssa 2½kk kun oli ekaa kertaa yökylässä.

Ja hyvin on mennyt aina. Ei nuo ole missään muualla yötä olleetkaan koskaan kuin mun vanhempien luona. Aina pois hakiessa on kauhea huuto että miksi sä nyt jo tulit.. :D

vauvani syntymästä siihen kun oli viikon vanha. kärrättiin nimittäin pikkuinen suoraan teholle ja sain itselleni vasta tuolloin viikon vanhana. nykyisin pikumiehessämme ei nähtävissä tuon aiheuttamia traumanmerkkejä

Alkuperäinen kirjoittaja irina:
vauvani syntymästä siihen kun oli viikon vanha. kärrättiin nimittäin pikkuinen suoraan teholle ja sain itselleni vasta tuolloin viikon vanhana. nykyisin pikumiehessämme ei nähtävissä tuon aiheuttamia traumanmerkkejä

Näin meilläkin. Seuraavalla kerralla poika oli 10 viikon ikäinen ja jäi mummin luokse yökylään.