Milloin löysit tämän palstan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eksyin tänne luultavasti joskus 2013 ja rekisteröidyin 2014. Tosin Anna-täti jatkuvasti kertoo minun olleen palstalla "vuosikymmeniä", mutta eipä tuo haittaa, hän ilmeisesti haluaa kuittailla, koska joskus muistuttelen siitä, että hän on eläkeläinen.
Yritin joskus yllyttää palstalaiset arvailemaan, miksi tänne tulin. Kukaan ei arvannut oikein.
Entä jos hän ei olekaan eläkeläinen?
Varoituksen sana kaikille. Suomi on Pohjoismaiden pahin ikärasisti. Nimimerkki m1es on siitä malliesimerkki.
Hän on jo saanut sanansa sanottua ja juttunsa polkevat paikallaan. Lisäksi hän on persu. Jos ei niin sitten vielä pahempi eli kokkare.
 
9MM
Onhan täällä muitakin osioita kuin tämä av
Mulle tää on aina mitäs nyt 🫡 joo vuonna 2014 tulin tänne vaik mua varoteltiin et hullujen huone tää on😁 mut olen kiitollinen löysin rakkauden ja elämäni suurimman seikkailun se vei minut myös enemmän jumalan luo toki matkaan tarttui vääryyttäkin jota yritän kuumeisesti ratkoa koska se häiritsee normi elämää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Eksyin tänne luultavasti joskus 2013 ja rekisteröidyin 2014. Tosin Anna-täti jatkuvasti kertoo minun olleen palstalla "vuosikymmeniä", mutta eipä tuo haittaa, hän ilmeisesti haluaa kuittailla, koska joskus muistuttelen siitä, että hän on eläkeläinen.
Yritin joskus yllyttää palstalaiset arvailemaan, miksi tänne tulin. Kukaan ei arvannut oikein.
Se ei ole olennaista miksi tulit, vaan pikemminkin miksi päätit jäädä, myrkyttämään tätä palstaa? Kenties omassa mielessäsi kuvittelet tekeväsi jonkin palveluksen palstan naisille vihamielisillä kommenteillasi.
 
vierailija
Mulle tää on aina mitäs nyt 🫡 joo vuonna 2014 tulin tänne vaik mua varoteltiin et hullujen huone tää on😁 mut olen kiitollinen löysin rakkauden ja elämäni suurimman seikkailun se vei minut myös enemmän jumalan luo toki matkaan tarttui vääryyttäkin jota yritän kuumeisesti ratkoa koska se häiritsee normi elämää.
Sait niin pahat traumat täältä että häiritsee tavallista elämää D: ?
 
vierailija
Se ei ole olennaista miksi tulit, vaan pikemminkin miksi päätit jäädä, myrkyttämään tätä palstaa? Kenties omassa mielessäsi kuvittelet tekeväsi jonkin palveluksen palstan naisille vihamielisillä kommenteillasi.
Kuvittele tilanne, että jos kohta tyypin tytär, jos sellaista on, tulee raskaaksi, ja päättää lähteä hakemaan vertaistukea, kuten niin monet tälle palstalle tulleet naiset ovat tehneet - sitten täällä onkin "isukki" kirjoittelemassa ja naisten kuvia laittelemassa. Voi luoja, että olisi tyttärenä nolo paikka tietää, mitä isi puuhaa..
 
9MM
Sait niin pahat traumat täältä että häiritsee tavallista elämää D: ?
Ei mun väärintekemiset ne haittaa mua ja sinne minne valheen johdosta putosin kyse on henkimaailmoista ja kuka tuli luokseni tekemään henkisyydestäni myrkyllisen et miten koen eri asiat. Ja toivoisin et se kuiskuttelu loppuisi ja saisin minäni kokonaisena takaisin. Ei se ainaista ole mut aina välillä ja se pilaa päivääni se et vois taas tuntemattomiakin katsoa silmiin ilman et siihen väliin tulee negatiivisen häpeän tunnetta mä tein parhaani vaikka en sitä edes tiennytkään. Mä en koe loukkaantuvani muiden ihmisten jutuista. Mut siis mä avauduin kokonaan ja sillä oli mitä merkillisimmät vaikutukset niin hyvässä kuin pahassa. Ja oon ollut pimeydessä niin kauan. Poika joka rajalla osoitti fikkarilla. Mut tiiäks noita ei ole läheisten lähellä ja nyt tajusin rakkaus ajaa pimeyden pois jos on vastaanottavassa tilassa ja täysin rehellinen ja alaston. Mut mä pelkään olla rehellinen. rakkaus on hupsu ja tekee hulluksi. Mun ollut vaikeuksia koskaan päästää ketään oikeassa elämässäni sisälle minuun. ja olen ollut tunteiltani kova kuin kruppin teräs.
 
vierailija
Ei mun väärintekemiset ne haittaa mua ja sinne minne valheen johdosta putosin kyse on henkimaailmoista ja kuka tuli luokseni tekemään henkisyydestäni myrkyllisen et miten koen eri asiat. Ja toivoisin et se kuiskuttelu loppuisi ja saisin minäni kokonaisena takaisin. Ei se ainaista ole mut aina välillä ja se pilaa päivääni se et vois taas tuntemattomiakin katsoa silmiin ilman et siihen väliin tulee negatiivisen häpeän tunnetta mä tein parhaani vaikka en sitä edes tiennytkään. Mä en koe loukkaantuvani muiden ihmisten jutuista. Mut siis mä avauduin kokonaan ja sillä oli mitä merkillisimmät vaikutukset niin hyvässä kuin pahassa. Ja oon ollut pimeydessä niin kauan. Poika joka rajalla osoitti fikkarilla. Mut tiiäks noita ei ole läheisten lähellä ja nyt tajusin rakkaus ajaa pimeyden pois jos on vastaanottavassa tilassa ja täysin rehellinen ja alaston. Mut mä pelkään olla rehellinen. rakkaus on hupsu ja tekee hulluksi. Mun ollut vaikeuksia koskaan päästää ketään oikeassa elämässäni sisälle minuun. ja olen ollut tunteiltani kova kuin kruppin teräs.
Tsemppiä ysi! Kuulostaa että sulla on vähän samantyyppisiä haasteita kun mun miehellä, häntäkin henkimaailman jutut riivaa ja sosiaalinen ahdistus ja ikuisessa pimeydessä kamppailu. Toivottavasti saat elämää taas kuosiin! Ei se helppoa ole. Kaikilla meillä on enemmän tai vähemmän muurit päällä ja vaikee olla avoin, jopa niille lähimmille ihmisille.
 
Tuo nimimerkkini yllätyksettömyys on tosiaan hieman harmillinen, mutta kerran otettua en muuta, vaikka @-roosaruusa- luokin nahkansa vuosittain käärmeiden tapaan.


Silloin kun avatarit olivat käytössä, ei tuo nimimerkkien samankaltaisuus haitannut - avatarit takaisin!
🤜🤛
Todellakin!

Avattaret takaisin ja sassiin!

Hei kaikki, aloitetaanko pommittaminen, eikä luovuteta ennen kun meillä on avattaret!!?💪🤩

Minun nikki piti olla Seiskastakin tuttu Lippert, mutta muistin nimen väärin, siksi Lispetti.😁
En minäkään viitsi enää vaihtaa nikkiä.

Tässä Lippert:

 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KalaMies ja m1es
Ai kun vauvelit kasvoivat isommiksi? Vaavien äiti kenties poistui täältä ja sinä päätin tulla tilalle?
Halusit tulla haukkumaan kaikki yli 25-vuotiaat naiset läskeiksi ja mahoiksi ja suoltamaan oikeistopropagandaasi.
Tästä sun tulemisesta on puhuttu aikaisemminkin.😏
Ja itseasiassa siitäkin miksi aikoinaan tulit keskuuteemme palstalle, mutta en nyt muista syytä.🤨
Olikohan joku puutarhaan liittyvä juttu.🤷‍♀️
Eikäkun tietty @m1es tuli tänne sn tissiketjun takia. Ajankohta ainakin täsmäisi suunnilleen.
Ei ollut tarkoitus järjestää tuota arvuuttelua uudelleen, mutta edelleenkään kukaan ei arvannut lähellekään.
Aiemminkin tissiketju-motiivi sai kannatusta, mutta vaikka sopivan kokoiset tissit kivoja ovatkin, ei se ollut syy. :giggle:
 

Yhteistyössä