Milloin löysit tämän palstan?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse vuonna 2000 kun odotin esikoista. Silloin luin vain muiden synntyskertomuksia suurella mielenkiinnolla ja lehtikin oli tilattu kotiin. Kolmannen kohdalla aloin jo itsekin kirjoittelemaan. Nythän nuo poikaset on jo muuttaneet pois kotoa.
 
vierailija
Silloin kun lapset oli pieniä eli ikuisuus sitten
👍Sama täällä. Onneksi silloin ei ollut internettiä.
Euroviisuvoittajan jahkailusta vitsailtiin maikkarilla. Meillä tosiaan oli ysärillä MikroMikko tietokoneena, mokkula ja älyttömän kallis nettiyhteys. Lapsemme olivat teinejä ja minua viisaampia netin käytössä. Työpaikallani oli sähköposti ja netti vain puhelinvaihteessa. Faxia käytimme siellä ahkerasti. Oi niitä aikoja.
Niitä aikoja on mukava muistella. Toki elämäni on nykyään paljon ihanampaa ja hauskempaa.😀
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Esikoista odottaessani, noin 20 vuotta sitten. Oli vähän toinen meno täällä ja palstalla keskityttiin niihin asioihin, joita varten tämä lehti ja palsta on luotu.
 
2012 kun pallerot olivat pieniä.

En muista mikä mut tänne alunperin toi, Kakspluslehteä ja Vauvalehteä lueskelin, mahdollisesti sitä kautta.🤷‍♀️
 
vierailija
Tulin tänne joskus esikoisen ollessa vuoden ikäinen 2019. Yritin ensin keskustella vauvalla perheaiheista mutta siellä sanottiin että kannattaa tulla tänne, huvittavaa että täälläkin sanottiin samaa että ei täällä sellaista keskustelua ole. Nykyään niitäkin aloituksia on jonkin verran eikä onneksi enää näe niitä kommentteja vaan ne jotka haluaa keskustella, voivat rauhassa niin tehdä. Kyllä tämä palsta oli tärkeä korona-aikaan yksinäisyyden lievittämiseen kun ei mihinkään päässyt ja saattoi mennä kuukausia vaan oman ydinperheen kesken. On se sitä itselleni edelleen kyllä.
 
Eksyin tänne luultavasti joskus 2013 ja rekisteröidyin 2014. Tosin Anna-täti jatkuvasti kertoo minun olleen palstalla "vuosikymmeniä", mutta eipä tuo haittaa, hän ilmeisesti haluaa kuittailla, koska joskus muistuttelen siitä, että hän on eläkeläinen.
Yritin joskus yllyttää palstalaiset arvailemaan, miksi tänne tulin. Kukaan ei arvannut oikein.
 
vierailija
Eksyin tänne luultavasti joskus 2013 ja rekisteröidyin 2014. Tosin Anna-täti jatkuvasti kertoo minun olleen palstalla "vuosikymmeniä", mutta eipä tuo haittaa, hän ilmeisesti haluaa kuittailla, koska joskus muistuttelen siitä, että hän on eläkeläinen.
Yritin joskus yllyttää palstalaiset arvailemaan, miksi tänne tulin. Kukaan ei arvannut oikein.
Ai kun vauvelit kasvoivat isommiksi? Vaavien äiti kenties poistui täältä ja sinä päätin tulla tilalle?
 
vierailija
Eksyin tänne luultavasti joskus 2013 ja rekisteröidyin 2014. Tosin Anna-täti jatkuvasti kertoo minun olleen palstalla "vuosikymmeniä", mutta eipä tuo haittaa, hän ilmeisesti haluaa kuittailla, koska joskus muistuttelen siitä, että hän on eläkeläinen.
Yritin joskus yllyttää palstalaiset arvailemaan, miksi tänne tulin. Kukaan ei arvannut oikein.
Halusit tulla haukkumaan kaikki yli 25-vuotiaat naiset läskeiksi ja mahoiksi ja suoltamaan oikeistopropagandaasi.
 
Eksyin tänne luultavasti joskus 2013 ja rekisteröidyin 2014. Tosin Anna-täti jatkuvasti kertoo minun olleen palstalla "vuosikymmeniä", mutta eipä tuo haittaa, hän ilmeisesti haluaa kuittailla, koska joskus muistuttelen siitä, että hän on eläkeläinen.
Yritin joskus yllyttää palstalaiset arvailemaan, miksi tänne tulin. Kukaan ei arvannut oikein.
Tästä sun tulemisesta on puhuttu aikaisemminkin.😏
Ja itseasiassa siitäkin miksi aikoinaan tulit keskuuteemme palstalle, mutta en nyt muista syytä.🤨

Olikohan joku puutarhaan liittyvä juttu.🤷‍♀️
 

Yhteistyössä