T
tietty
Vieras
sain 2vuotiaalle pojalleni tosi hienon vuoritetun sadetakin ja housut...mutta milloin sellaisia käytetään? syksyllä juu, mutta mitä sinne alle laitetaan...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24472759:Mä oon ihmetelly samaa vuorillisten kurarukkasten kanssa. Milloin niitä pitäs käyttää?
Meillä on ollu parit, molemmista leikkasin lopulta vuorit pois. Oli keli mikä hyvänsä, aina neidillä oli kädet märkänä. Hiestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24472828:Itse asiassa mä oon ratkassu tuo jutun monesti niin, että ne ohuet trikoovaatteet, väliin villahaalari ja päälle normaalit kuravaatteet.
Toimii hyvin, on lämmin, ei hiosta ja ei ole jäykkä. Samat kuravaatteet käy myös normaalien vaatteiden kanssa ilman tuota villahaalaria vähän lämpimämmällä säällä.
...eli vieläkään en keksi, mihin tarvitaan fleecevuorillisia kura-asusteita...
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24472891:No eipä tuo villahaalarin pukeminen kovin kauaa aikaa tai vaivaa vie.![]()
Ne fleecevuorelliset on ainakin päiväkodissa ihan mahdottomat sellaisen lapsen päällä joka tykkää "uida" niissä loska/vesilötököissä (niin kun lapset yleensä tykkäävät.) Ne eivät kuivu mitenkään päin kuivauskaapissa saati ilman iltapäiväulkoiluun mennessä jos aamupäivällä kastuvat.
Mitkä tahansa kurikset on yhtä tyhjän kanssa jos ne on nin löperöt että pääsee kastumaan sisältä! :O Meillä ei ole Ticketin fleece-rubberit kastuneet kertaakaan sisäpuolelta, vaikka niillä on ihan oikeesti uitu (poika sanoi olevansa rannalla)