Milloin käänsitte turvaistuimen katse menosuuntaan?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 13:59 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 13:27 vieras kirjoitti:
minä en oo edes kattonu noita mut nekö istuu auton vöissä niissä? meillä on kyllä nenä menosuuntaan mut istuimen vöissä.
Meillä on Cracon Cosmic xtp, jonka ohjeissa lukee seuraavaa...

Turvaistuimen omat vyöt täytyy poistaa, kun istuin asennetaan kasvot menosuuntaan ja lapsi on 15-25 kg:n painoinen.

Eli alle 15 kg voi käyttää istuimen omia vöitä. Kannattaa vilkaista mitä oman turvaistuimen käyttöohjeissa lukee.
No meidän penkissä saa.
 
Haloo
Jokohan tämä ketju olisi tässä. Jokainen ihminen saa tehdä niinkuin itse parhaakseen katsoo. sen enempää puolustelematta tai moittimatta. Toivomme varmaan jokainen kuitenkin lapsellemme parasta ja koskaan ei tiedä kolaritilanteessa mitä käy, pelastaako mikä lapsesi hengen. Suositukset on suosituksia ja jokainen itse päättää miten asian sitten käsittelee. mutta luulen että jos on tarkoitus käydä jotain niin se silloin käy, oli penkki miten päin vaan.
Turvallisia ajomatkoja kaikille!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2006 klo 17:58 Haloo kirjoitti:
Jokohan tämä ketju olisi tässä. Jokainen ihminen saa tehdä niinkuin itse parhaakseen katsoo. sen enempää puolustelematta tai moittimatta. Toivomme varmaan jokainen kuitenkin lapsellemme parasta ja koskaan ei tiedä kolaritilanteessa mitä käy, pelastaako mikä lapsesi hengen. Suositukset on suosituksia ja jokainen itse päättää miten asian sitten käsittelee. mutta luulen että jos on tarkoitus käydä jotain niin se silloin käy, oli penkki miten päin vaan.
Turvallisia ajomatkoja kaikille!!!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Samoilla linjoilla kanssasi.
 

Yhteistyössä