Milloin huomasit, että maailma on epäluotettava?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Milloin huomasit, että on olemassa ihmisiä jotka valehtelevat ja manipuloivat muita järjestelmälliset? Itse tajusin pari vuotta sitten tämän. Siis vasta 24 vuotiaana. Sen jälkeen olen huomannut, että tämmöisiä ihmisiä näyttää olevan kaikkialla. Eivät ole mitään harvinaisuuksia edes. Kumpa hälytyskellot soisivat aina vähän aijemmin tällaisten tyyppien kanssa. Yleensä kerkeävät aiheuttaa aika sotkun ennenkuin jäävät kiinni.

totta.ja tyttöjen äitinä kantsii olla ekstratarkkana, oon huomannu että jo pikkulikkoja katotaan sillä silmällä, vittu vieraat isät harrastuksissa kyylää pikkusten pyllyjä jne. luottamus menny kaikkiin miehiin

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
totta.ja tyttöjen äitinä kantsii olla ekstratarkkana, oon huomannu että jo pikkulikkoja katotaan sillä silmällä, vittu vieraat isät harrastuksissa kyylää pikkusten pyllyjä jne. luottamus menny kaikkiin miehiin

Siis tarkotatko todella tuota vai yritätäkö ilkeillä. Musta on outoa, jos haluat ilkeillä tuommosilla asioilla???

Aina se järkytys on yhtä suuri kuin ensimmäisellä kerralla sen huomatessani. En muista ekaa kertaa, jolloin huomasin maailman olevan epäoikeudenmukainen. Haluan aina uskoa sen muuttuneen paremmaksi.

Jo lapsena, koska isäni ampui rakkaan kissani. Suurin kolaus tuli yläasteella ollessani, kun sain tietää ns. parhaan ystäväni valehdelleen kaikista asioista sekä minulle että luokkakavereilleen ja varmaan kaikille muillekin ihmisille. Sen jälkeen en uskaltanut vuosiin luottaa kehenkään !! Kunpa voisikin suojella omaa lastaan pettymyksiltä elämässä..

Siis mä olen vain huomannut tässä parin vuoden aikana miten suojaton ja hyväuskoinen olen. Ja jotkut häikäilemättömät käyttää sitten tällasia hyväkseen. Ekan kerran järkytyi, kun ahdistelun kohteeksi jouduin muutama vuosi sitten. Mut sen jälkeen on joutunut myös pettymään monet kerrat, ja nyt sitä olen alkanut miettimään, että milloin rupen epäluuloiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Siis tarkotatko todella tuota vai yritätäkö ilkeillä. Musta on outoa, jos haluat ilkeillä tuommosilla asioilla???

täh? miten niin ilkeilisin? olen asian huomannut ja se raivostuttaa mua valtavasti.