Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Noi on kyllä niin karmeita. Miksi kukaan ei sanonu mulle mitään?!
Äitikin vaan sanoi että olen nätti, olis edes se sanonu että barbilook ei ole kaunista!??? No jos hirveet meikit ja hiustenpidennykset pinkit glitterit ja kaikki ihq yhdistettynä on nättiä niin joo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Noi on kyllä niin karmeita. Miksi kukaan ei sanonu mulle mitään?!
Äitikin vaan sanoi että olen nätti, olis edes se sanonu että barbilook ei ole kaunista!??? No jos hirveet meikit ja hiustenpidennykset pinkit glitterit ja kaikki ihq yhdistettynä on nättiä niin joo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Noi on kyllä niin karmeita. Miksi kukaan ei sanonu mulle mitään?!
Laita kuvaa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Noi on kyllä niin karmeita. Miksi kukaan ei sanonu mulle mitään?!
Laita kuvaa!![]()
Tekisi mieli. MUTTA EN IKINÄ KEHTAISI!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Tavallinen maalaistyttö. Luonnonkihara pitkä musta tukka, tavalliset vaatteet, ei meikkiä. Meikkaamaan aloin lukiossa, ihan kevyesti vain, juhliin olen ainoastaan meikannu enemmän, sillon ja nyt aikuisiälläki. Mulla ei ole koskaan ollu mittään muotivillityksiä sen kummemmin tai vaiheita, paitsi se kova muovinen tutti.![]()