Millasia olette ollu 13-16vuotiaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Hippejä, pissiksiä, gootteja vai ihan NORMAALEITA? Kun joillakin on näitä ihme "vaiheita".
Löysin vanhoja kuvia konetta tutkiskellessa ja alkoi nolottamaan :laugh:
Mikä ihmeen wannabe barbie!? :laugh:

Mä olin JÄNNÄ
Punaset levikset(555malli) ja viininpunanen feikkipilottirotsi. Hiukset lilat ja olkapäille ja alla piilokalju :whistle: Kotona koira, kissa 5kania, 6hiirtä,2rottaa ja kävin vielä tallilla. Kylillä en pahemmin hengaillut, koulussa kävin kun piti käydä ja välkät vietin röökipuun alla :saint:

Olin aika "lapsekas" pukeutumistyyliltä (eli äiti päätti ;) ) tuonne lähes 15 kesäiseksi. Löysin oman pukeutumis"tyylini" lähes heti. Hiuksia sen sijaan laittelin uuteen uskoon joka toinen kuukausi :D

Olin tuossa iässä kova harrastamaan, yleisurheilua kilpatasolla, voimistelua, kahta eri soitinta soitin. Pahimman murkkuvaiheen olin kotona aivan hiljaa ja siitäkös ärhäkkä äitini aina raivostui. Pakenin murrosikää harrastusten pariin.

Ekat kännit 13v, eka suudelma 12v ja eka seksuaalinen kokemus 13v ja neitsyyden menettäminen 15-vuotiaana pojalle, jonka kanssa olen ollut nyt yhdessä 8-vuotta.. . Ja ihan normaali ihminen olen :)

Noi on kyllä niin karmeita. Miksi kukaan ei sanonu mulle mitään?!:D
Äitikin vaan sanoi että olen nätti, olis edes se sanonu että barbilook ei ole kaunista!??? No jos hirveet meikit ja hiustenpidennykset pinkit glitterit ja kaikki ihq yhdistettynä on nättiä niin joo :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Äitikin vaan sanoi että olen nätti, olis edes se sanonu että barbilook ei ole kaunista!??? No jos hirveet meikit ja hiustenpidennykset pinkit glitterit ja kaikki ihq yhdistettynä on nättiä niin joo :laugh:

niin ne meikit ja vaatteet, niistä en edes kehtaa puhua :)

Laita kuvaa! :D

Olin 13v hiljainen hoppari, hyvä koulussa, en kännännyt enkä poltellut kuten koulukaverit melkein kaikki. ;) Sitten 15v aloinkin olla vähemmän hiljainen ja minusta tuli rasta. Elämä vei mukanaan aika hurjaa vauhtia...Raitis vege ja rasta olen vieläkin kuten nuorenakin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tekisi mieli. MUTTA EN IKINÄ KEHTAISI!!! :laugh:

En mikään noista. Olin kiltti tyttö, ja pärjäsin hyvin koulussa olematta silti hikipinko. En ryypänny enkä riekkunu kylillä, olin kohtelias ja vastuuntuntoinen, mutta silti jonkin verran kapinallinen porukoita kohtaan. "Seurustelin" hetken 14-vuotiaana, sit 15-kesäisenä alkoi vakavampi suhde.

Mä olin kuulemma omituinen, omissa oloissani enimmäkseen. Vaikka kyllä mä kavereistakin tykkäsin. Oman pääni sisällä yleensä.

Mulla oli semmonen antennipipo ja mä tykkäsin tehdä pahvista ufoja jotka meni siiman avulla mun ikkunasta pihapuuhun ja takaisin.

Ja mä kuljin aina palotikkaiden kautta kesäisin ulos ja sisään. Saunan lämmitys oli lempparipuuha.

Olin huono koulussa, koska en tehnyt koskaan läksyjä. Mulla oli auktoriteettikammo, joka ilmeni kuitenkin lähinnä opettajien selän takana.

13-14 vuotiaana todella kiltti lapsi, lievästi ylipainoinen ja pukeuduin flanellipaitaan ja verkkareihin :) HAH. 15-16 tyyli muuttui täysin. Verkkarit vaihtui farkkuihin ja flanelli toppeihin tai huppareihin. Kiloja tippui ja olin normipainoinen, itseään viiltelevä, ryyppäilevä, tupakkaa polttava, rajusti meikkaava huonosti vanhempiaan kohtaan käyttäytyvä teini.

Normaali, todella hyvä koulussa. Keksin kaikenlaista tekemistä ilman ainaista "parasta kaveria". Olin koko ajan ihastunut johonkin poikaan ja olin pilvissä kun sain niiltä hymyjä tai kiusoittelua, letistä vetämistäkin. Niin urheilullinen, että muut tytöt olivat kateellisia :D

Vaatteet olivat mitä olivat, mutta aloin vasta myöhemmin miettimään mitä laitan päälle. Naiselliseksi aloin muuttua vasta siinä 16 vuotiaana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tekisi mieli. MUTTA EN IKINÄ KEHTAISI!!! :laugh:

Laitan jos joku toinen kehtaa :D:D

Kaikki oli mustaa hiukset, vaatteet siis aivan kaikki.
Todellinen kovis ja vittuilija kaiken vihaaja. ;) Viikonloput tietysti kännissä ja tupakki suussa aina.

On se hyvä et musta kasvo aikuinen, eihän tollasta jaksais enää. :D
Kyllä mulla on paljon kivoja muistoja, mutta myös niitä jotka hävettää ja olis saanu olla tapahtumatta.

Tavallinen maalaistyttö. Luonnonkihara pitkä musta tukka, tavalliset vaatteet, ei meikkiä. Meikkaamaan aloin lukiossa, ihan kevyesti vain, juhliin olen ainoastaan meikannu enemmän, sillon ja nyt aikuisiälläki. Mulla ei ole koskaan ollu mittään muotivillityksiä sen kummemmin tai vaiheita, paitsi se kova muovinen tutti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Tavallinen maalaistyttö. Luonnonkihara pitkä musta tukka, tavalliset vaatteet, ei meikkiä. Meikkaamaan aloin lukiossa, ihan kevyesti vain, juhliin olen ainoastaan meikannu enemmän, sillon ja nyt aikuisiälläki. Mulla ei ole koskaan ollu mittään muotivillityksiä sen kummemmin tai vaiheita, paitsi se kova muovinen tutti. :D

Ja mulla oli muutes just tuo 16v se taitehetki jollon minun elämä muuttu radikaalisti, aloin kulkemaan exäni kanssa. Tuli kuvioihin päihteet ym... Jotenki tuntuu että kuitenki olin niiiiin lapsi vielä sillon ko sen tapasin, se "aikuistuminen" tapahtu ihan liian nopeasti. Rysäyksellä. Oli sitä niin typerä ja lapsellinen... Aina vaan jaksan toivoa etten olis koko tyyppiä ikinä tavannu. Voispa olla ihan erilainen menneisyys kannettavana.

Yhteistyössä