Millasia kiukku/itku ym "kohtauksia" teillä on ollut raskaana?

Kaikenlaisia :ashamed:
Pakko tunnustaa vaikka onkin noloa, mutta esikoista odottaessa kuuntelin naapurin koiran haukkumista illalla ja olin ihan murheellinen kun ajattelin kuinka se on jätetty yksin :ashamed:
Joo, erittäin pöljää B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Mies leikillään sano, et sipsejä on syöty tälle päivälle ihan liikaa. No minähän vedin hirveet pultit, ai mä oon läski vai!?

Tampereen löytötavaratalossa aloin poraan kassalla kun unohdin ostaa pattereita..

:D :xmas:
Mulle kans monesti tullu itkut jos mies on vitsillään sanonu mun syömisistä

:D
 
Ja kerran kassalla pidättelin itkua, katselin maahan vaa ku silmät iha vetiset ku maksoin ostoksia :D Ja itku tuli siitä ku kysyin äijjältä että kumpi vinguttaa korttia niin mies tokas että kai mää vingutan ni otin sen jotenkin loukkauksena ja siihen sitten itkusena "No kyllä minä voin maksaa!!" Kassa kattos kyllä vähän hassusti mua :LOL:
 
Mulla itkut tuli yleensä ihan aiheetta.. Yhen äkin vaan saatoin alkaa itkemään ja mies ihmettelee suu auki et mikähän hitto sille nyt tuli.. :D Sama homma on nyt tullu ku aloin noita yasmine pilsuja syömään.. Vai liekkö sitten niitten vika vai vika omassa päässä?
 
vieras
mies ei suostunut nousemaan ylös ku pyysin niin potkasin pakastimen kylkeen lommon ja ajoin siskoni luo kyläilemään 150km päähän...tulin vasta yöllä kotiin..miehellä ei ollu koko päivänä ruokaa tai rahaa (koska pankkikortti oli mun mukana) ja tietty ei päässy mihkää ku vein auton
 
En mä muita edes muista.
Mutta sen, kun esikoista odottaessa itkin koko automatkan biltemasta kotiin ja kotona vielä raivosin ja osoittelin mörököllille ovea, että "tosta voit mennä jos et osaa ajatella yhtään mun tarpeita!"

Olisin halunnut ostaa muoviämpärillisen (sis. 500 kpl) pastellinsävyisiä nippusiteitä viittä eri väriä. Oma lompakko oli autossa ja mies ei suostunut ostamaan niitä mulle, kun en kuulemma tarvitse niitä. (Olisinhan mä varmasti niille käyttöä keksinyt, olisinhan? :saint: )
 
Suutuin kun mökillä ollessamme mies sammui alakerran sohvalle eikä siis tullut parvelle mun kanssa nukkumaan, kaadoin vesilasin päälle-> ei herännyt. Eli lähdin viimeisilläni, yöpuku päällä helmikuussa tarpomaan kamalassa hangessa mökiltä pois... tielle piti tarpoa jonkin aikaa kun pihaan ei talvella pääse kuin kelkalla. Juu ukko ei seurannutkaan (koska nukkui sammuneen sikeää unta) ja kiukkusin siinä sitten itsekseni.

Monta kertaa pakkasin myös miehen tavarat joka ikistä romua myöten oven eteen kiukkupäissäni.

Itkukohtauksia ei niinkään mutta ihan hemmetin aggressiivinen olin. En ihmettele, kun sitten alin syömään Cerazetteja myöhemmin ja musta tuli ihan samanlainen, paitsi että kun en möykännyt makasin sängyssä ja halusin kuolla, että mies sanoi että joko hän tai pillerit lähtee.
 
pirre
mä rupesin ensin tosi kovasti nauramaan, ja nauroin ihan sydämeni pohjasta, kunnes yhtäkkiä rupesikin itkettämään. siinä sitten vuoron perään nauroin tosi makeasti ja itkin hyvin vuolaasti. tätä on tapahtunut 2 kertaa, ja kesto kerrallansa ainakin sen 15min.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
meah musta on ihan ymmärrettävää harmistua, jos ei saa pastellinvärisiä nippusiteitä. Nehän kuulostaa aivan ihanalta! :D Vieläköhän niitä sais?
Tästä on siis aikaa n. 5 vuotta, että varmaksi en uskalla luvata. Mutta senkun marssit Biltemaan katsomaan, kannattaa ottaa oma lompakko mukaan ;)
 
10+6
Mulla on ainakin ollu ihan hirveitä kohtauksia!

Kerran halusin vaihtaa huonejärjestystä ja mies ei. siitä synty niin hirvee riita, että olin jo pakkaamassa laukkujani ja muuttamassa pois :D

Sitten piti lähteä äidin ja pikkusiskojen kanssa lappiin viikonlopuksi, niin suutuin aivan suunnattomasti ja olin perumassa jo omaa lähtöän, kun kuulin, että olivat aikataulusta 2h jäljessä :p äiti otti sitten sakotkin mun takia, ku yritti kuroa aikaeroa kiinni :D

Ja oon ambulanssissa töissä ja kerran ajelin yöllä sairaalalle päin, potilas kyydissä. Niin hiiri ylitti tietä, niin voivottelin siinä sitten ääneeni, että "voi kun se on reppana!" Ja kohta meni toinen hiiri tien yli, niin siinä kohtaa itkukohtaus tuli ja itkin siinä sitten ääneeni, että löytääköhän se toinen hiiri sen toisen hiiren...
Kyllä sairaalassa nolotti, kun potilas katteli mua vähän kummissaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: toinen näkökulma
tsuppaduidaa
Hahaa :D kerran käveltiin kirjakaupan ohi miehen kanssa kauppakeskuksessa, mies jäi vähän haavi auki kun ryntäsin äkkiä piiloon itkemään. Mies sit kysy että no mikä sulle nyt tuli, mä nyyhkytin vaan et "...nokun *nyyh* ...tuolla on sama *nyyh* ..satukirja myynnissä mitä äiti luki mulle kun olin pieni!!!! *kamalaa itkua*" .....ihmiset vähän tuijotti... :D no mies kävi sen ostamassa kun mä en vaan kyenny :D nyyhkytin vielä autossa matkalla kotiin ja aina kun sen kirjan näin hyllyssä niin kyyneleet nousi silmiin :D
 
Tsuppaduidaa
Niin ja maajussille morsian -sarjan nuori pariskunta mikko ja *en-nyt-muista-nimeä* jotka sai lapsen tossa... niitten tarina oli jotain niiiiin liikuttavaa :D kerran piti kääntyä kaupan kassalta pois kun näin niitten kuvat jossain lehden kannessa, piti käydä vähän keräilemässä itseäni ja pinnistellä etten olis alkanu poraan siinä :D
 
vesitippa
Mun mies on todella allerginen kalalle,pelkkä haju saa kurkun kutisemaan.Mä sitten raskaana paistelin lohta pannulla ja mies ei voinut olla keittiössä samaan aikaan vaan meni makuuhuoneeseen ja laittoi oven kiinni perässään josta mä vedin sellaset kiepurat et oksat pois!!!Lukkiuduin vessaan ja itkin ja huusin hysteerisenä kuinka mun mun mies ei rakasta mua eikä tulevaa vauvaa ku se ei ymmärrä et raskaana pitää syödä kalaa....Näin jälkikäteen ajateltuna voi olla että HIEMAN ylireagoin....
 
"vieras"
Hahaa :D kerran käveltiin kirjakaupan ohi miehen kanssa kauppakeskuksessa, mies jäi vähän haavi auki kun ryntäsin äkkiä piiloon itkemään. Mies sit kysy että no mikä sulle nyt tuli, mä nyyhkytin vaan et "...nokun *nyyh* ...tuolla on sama *nyyh* ..satukirja myynnissä mitä äiti luki mulle kun olin pieni!!!! *kamalaa itkua*" .....ihmiset vähän tuijotti... :D no mies kävi sen ostamassa kun mä en vaan kyenny :D nyyhkytin vielä autossa matkalla kotiin ja aina kun sen kirjan näin hyllyssä niin kyyneleet nousi silmiin :D
Mä itken täällä nyt kun luin tämän jutun :LOL:
 
ootte säälittäviä
Onneks mulla pn pysynyt järki päässä. Ei voi pistää tuollaista käytöstä hormonien piikkiin, ettehän ole mitään elukoita, pitää pystyä käyttäytymään vaikka olisi miten raskaana. Kunnon akkoja, hyi hitto.

Meillä oli töissä eräs raskaana oleva nainen ja juuri tuollaista käytöstä; loukkaantumista ihan ihmeellisistä asioista ja itkupotkuraivareita, kun ei saanut mitä halusi ja eli niin tunteella muutenkin. Onneksi sai potkut, eihän kukaan tuollaista jaksa katsella eikä ole asiakkaan silmissä uskottava, eikä palaveriin kaivata itkevää ja oudosti käyttäytyvää esitelmöitsijää.
 
Yleensä tyyni
Olen ollut aika hyväntuulinen, mutta kerran sain tuntikausien itkukohtauksen. Kerrottiin kavereille vauvauutinen, joku kysyä sutkautti että "mitenkäs siinä niin kävi" ja mies vastasi muka nokkelasti "helvetti sen kun tietäisi". Ei uponnut se vitsi muhun ei.

Tällä viikolla olin jokseenkin hapan, kun mies alkoi suunnitella viikonlopuksi mahdollista talkooreissua. (meillä siis puolitoista viikkoa laskettuun aikaan) Talkoopaikasta olisi julkisilla mennyt hyvinkin 7-8 tuntia päästä tarvittaessa takaisin, yöllä enemmänkin. Mies kysyi sinänsä varsin kohteliaasti, pärjäisinkö kotona yksin viikonlopun. Vastaukseni sisältö oli jotakuinkin, että pärjäisin vallan hyvin yksin synnyttämässäkin, mutta miehellä saattaisi olla melkoinen pärjääminen minun kanssani... :D No nyt vietetään yhdessä laatuaikaa viikonloppuna.
 
ja joo
Ja noista hermojen menetyksistä... meni pari viikkoa yliaikaseks ja maha ei tod ollu mikään söpö vaan valtava tankki... ja tuntu että kaikki kyylää (no varmaan moni kattokin kun vaapuin menemään) ja mua ärsytti niiiiin!!! Teki mieli huutaa kaikille kyylääjille että mitä kyttäätte prkl! Ja yksi mies tuijotti niin että hyvä ettei niskojaan nyrjäyttäny niin näytin sille ihan rehellisesti keskisormea *nolottaa* :(((
Yleensä kyllä tuijotin näitä kyylääjiä takaisin niin pitkään että tajusivat lopettaa (otin semmosen kyyläys -asennon ja käännyin suoraan tuijottelijaa kohti ja möllötin siinä silmää räpäyttämättä)
 

Yhteistyössä