Millasia ihmisiä ootte vieraiden suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
tykkäättekö siitä et teillä ramppaa paljon vieraita ja ahistutte ku kukaan ei oo käyny pariin pvään vai viihdyttekä paremmin ihan vaan perheen kesken ja vieraita voi käydä joskus..?

Miä en siedä vieraita, en juuri ketään. Meille ei edes pääse kovin moni ihminen :whistle: Tykkään tavata tiettyjä ihmisiä kyllä ja muutamat harvat kaverit on tänne tervetulleita. Miä oon erakko.

Riippuu ketä käy... Anoppi ahdistaa mut samassa elämäntilanteessa olevat kaverit saa käydä usein, samoin kun sisko perheineen. Ainoa miinus, et mun on ihan pakko siivota aina ennen kun ketään kehtaan kutsua. Se vähän rasittaa.

Tykkään aina kun joku tulee käymään. Ei niitä vieraita liikaa käy, ei todellakaan joka ilta tms. Mutta tosi kivaa kun välillä joku hyvä kaveri tulee vaikka yökylään.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Mä tykkäisin, että meillä kävisi enemmän vieraita, mutta viihdyn myös omalla porukalla.

Peesi..ja yleensä myö ollaan ne jotka "tuppautuu" muille kylään:) (soitetaan tietty eka ja kysytään käykö)

Riippuu tosi paljon ketä vieraita on tulossa. Välillä on ihan mukavaa että täällä käy omia vieraitani, heidän kanssa minulla on yhteiset jutut. Miehen vieraista en niin välitä kun en tunne heitä juurikaan.. :kieh: Viihdyn myös hyvin oman perheen kesken ilman ylimääräisiä immeisiä. =)

Tykkään sovituista vieraista todella paljon, mutta inhoan ylikaiken yllätysvieraita. Kiireisestä elämänrytmistä, lapsilaumasta ja muista syistä johtuen koti ei ole aina edustuskunnossa ja se kismittää, kun osa vieraista kiinnittää varmasti huomiota siihen onko vessan peili puunattu ja kiiltääkö hanat ja tiskipöytä tai onko pöydän alla murusia.
Viihdytään perheenkin kesken.

Yhteistyössä