millaset välit teillä on omaan äitiinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Valitettavasti ei, meistä riippumattomista syistä, hyvät. Selvisi että hän on valehdellut meille muista ja muille meistä jo vuosia ja vedättänyt meille tärkeissä asioissa jo yli vuoden verran. Jotkut sukulaiset sanovat häntä narsistiksi, en tiedä kun en ole asiantuntija, mutta kaikki merkit kyllä viittaavat vahvasti siihen. Valehtelee ja tekee myös lapsillemme ohareita...listaa vois jatkaa pitkään, mutta ei viiti. Olen monesti ajatellut, että pitäisi mennä keskustelemaan jonkun terapeutin kanssa, koska on niitä traumoja jo lapsuudesta saakka..mutta se kynnys on vaan aika korkea avata suunsa jollekin tuntemattomalle. Lisäksi mä jotenkin pelkään sitä etten kestäkään näiden asioiden selvittämistä, vaan repeän lopullisesti liitoksistani :'(
Mulla on häntä ikävä, samoin lapsilla ja kaipaisin kylään, mutta tällä hetkellä tilanne on aivan mahdoton siihen ja sekin ahistaa.

Itse käyn terapiassa ja juuri lapsuuden kokemusten vuoksi; suosittelen, se avaa kyllä monia lukkoja vaikkakin ne kyyneleet kuuluvat asiaan. Itselläni siis äidin kanssa ei mitenkään hyvät välit - häntä on aina kiinnostanut enenpi viihteellä käynti ja ryyppääminen mitä me lapset ja lapsenlapset.

Ihan sairaan huonot välit!
Äitee kyllä hoitaa ja paapoo, ostaa karkkia joka kauppareissulla/päivittäin siskon pojalle, mun lapsesta ei vois vähempää olla kiinnostunut.
Asuntokin hänellä pitää olla sellainen missä on pojalle "oma"huone.
Marmattaa ja valittaa, puhuu pas.aa toisita ja valehtelee sen kun kerkiää.
Tehnyt kuolema viimeiset 40 vuotta. Sairastaa diapetesta/piikittää itseään samalla syö leivonnaisia joka pvä.
Sellaista sairautta/tautia kenelläkään ei ole mitä hänellä ei olisi jo ollut,ja tottakai hänellä se on ollut pahempana.
Ja me lapset ollaan hänelle oltu vain taakka koko hänen elämänsä.
Ja me ei tiedetä elämästä mitään. Ei osata lapsia kasvattaa jne jne jne
Tekemisissä joudutaan olemaan viikoittain, luoja anna mun kestää...

Hyvät! Viimeksi tänään nähtiin. Poikkeaa usein tänne, ja olisi enemmänkin tuon lapsosen kanssa. Hätistää mua usein kauppaan jne. et saa vahtia poikaa.. :)

Äitini ehdotti, että ottaa vuorotteluvapaata ja vahtii sitten keväällä (poika täyttää silloin vuoden) pojua. Mä menisin sit tekee noita pakollisia opiskeluun liittyviä harjoitteluija.

Hyvät välit on. Välillä kinataan, mutta sitten ollaan taas hyvää pataa ja nykyään kysellään neuvoja ja elämänohjeita jo puolin ja toisin; äiti kun on huomannut, että mä olen käytännön asioissa usein häntä näppärämpi ;)
Auttaa ja huolehtii edelleen minusta ja perheestäni ja hoitaa mielellään lapsenlastaankin.

Todella läheiset välit ollut aina. Nähdään monta kertaa viikossa ja joka päivä ainakin jutellaan puhelimessa. Ihanaa kun on vanhemmat jotka välittää ja huolehtivat vaikka aikuisia ollaan me lapsetkin jo :heart:

Yhteistyössä