Alkuperäinen kirjoittaja nakku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nakku:
saat toki katkaista omalta osaltasi välit, mutta lapsenlapsiltasi et voi viedä oikeutta isovanhempiin.
No jos mun mies ei halua olla liiemmin tekemissä heidän kanssa ja minä katkaisen välit, kuinka käytännössä asia järjestetään?? Ja nämä ihanat isovanhemmat tässä tilanteessa haluaisivat tavata vain toisen lapsistamme....
siis käytännössä niin, että et oma-aloitteisesti ole appivanhempien kanssa tekemisissä. miehesi sitten on jos on. ei kuulu sinulle.
eli pointtini oli, että mielestäni et niin voi katkaista välejä, että ilmoittaisit, että ette perheenä enää ole heidän kanssa tekemisissä.
Jaa. Sinäkö tässä sanelet, mitä voi tehdä ja mitä ei? Ja tiedät meidän perhedynamiikan, miten mikäkin vaikuttaa? Kyllä mä vaan luulen, että jos minä pistän välit poikki, ei mieskään halua olla enää tekemisissä heidän kanssaan. Ja lapset jää ilman mummoa automaattisesti. Mutta en sit tiiä, mähän oon vaan naimisissa mieheni kanssa, ehkä sinä tiedät paremmin.
Vakavasti puhuttuna; Pitää yrittää vielä jutella anopin kanssa. En missään nimessä katko välejä ilman, että eukko tietää, mistä johtuu. Ja haluan antaa tilaisuuden parantaa tapansa. Eikä se välien katkominen mun kohdalla muutenkaan tarkoita, että ilmottaisin hänelle, että se on poikki nyt. Vaan niin, että en vaan pidä enää yhteyttä.