mikä siinä on että 5v vanhat riidat exän kanssatulee lähes jokapäivä mieleen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että semmosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että semmosta

Vieras
oon keskustellu asioista ystävien ym kanssa mut usein nukkumaan mennes tai yöllä herätes ajatukset harhailee..:( se kun se alka repimään mua hiuksista ulkona tai mottas mua simmuun.. haukku ym kaikissa niin typerät syyt esim vahingossa sammutin digipoksin ko en tienny/muistanu et on jotku nauhotukset kesken.. lopuksi ostin kyseisen elokuvan hälle.. kun se vaati sitä. tai kun pukeutunut ulos niin kuin hän halusi..piti olla reisisaappaat ja minari ym:S
Jos nyt eläisin siinä ajassa sanoisin suorat sanat tai soittaisin poliisin mua vituttaa ja raivostuttaa et oon antanut kohdella itseäni niin:(
kai tää tästä..erottiin 2v sitten ja meillä 1,5v lapsi eikä mies ole tekemisissä enää..

ehkä sä nyt vasta tajuat, miten törkeesti sua on kohdeltu ja sun mieli alkaa vasta nyt kunnolla työstää tota juttua. voisitko jutella jollekin muullekin kun kavereille, jollekin auttajalle. tai sitten puhut tosta niille kavereille yhä uudestaan, kunnes juttu on päässäs selvä. Kyllä vaikeat asiat joutuu puhumaan joskus useastikin läpi, ennekö helpottaa.

Yhteistyössä