Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Todella ihanat ja hyvät.
Ilman äitiä en kyllä pärjäis
:heart:
samoin.korvaamaton apu äidistäni on =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:Todella ihanat ja hyvät.
Ilman äitiä en kyllä pärjäis
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Valitettavasti ei, meistä riippumattomista syistä, hyvät. Selvisi että hän on valehdellut meille muista ja muille meistä jo vuosia ja vedättänyt meille tärkeissä asioissa jo yli vuoden verran. Jotkut sukulaiset sanovat häntä narsistiksi, en tiedä kun en ole asiantuntija, mutta kaikki merkit kyllä viittaavat vahvasti siihen. Valehtelee ja tekee myös lapsillemme ohareita...listaa vois jatkaa pitkään, mutta ei viiti. Olen monesti ajatellut, että pitäisi mennä keskustelemaan jonkun terapeutin kanssa, koska on niitä traumoja jo lapsuudesta saakka..mutta se kynnys on vaan aika korkea avata suunsa jollekin tuntemattomalle. Lisäksi mä jotenkin pelkään sitä etten kestäkään näiden asioiden selvittämistä, vaan repeän lopullisesti liitoksistani :'(
Mulla on häntä ikävä, samoin lapsilla ja kaipaisin kylään, mutta tällä hetkellä tilanne on aivan mahdoton siihen ja sekin ahistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Tosi hyvät, lämpimät ja läheiset välit äitiin SEKÄ isään :heart: :heart: