kysytkö multa ? =)Onks sun elämä aina tollasta hali-pusi meininkiä?
Kysyn, enkä pahalla, mutta aamusta iltaan kaikki on aina niin ihanaa?kysytkö multa ? =)
Mä oon oppinut tapahtumien ym kautta nauttimaan joka ikisestä päivästä ja tunnista . Ja mun rakkaista.Kysyn, enkä pahalla, mutta aamusta iltaan kaikki on aina niin ihanaa?
Hauskaa iltaa!Heräsin ihanaan aamukahvin tuoksuun ja tekstiviestiin Aurinko on paistanut koko päivän ja mä pääsin ruokakauppaan! Parin viikon alakulo on ohi ja sen huomaa kyllä kun olo on mitä mahtavin!
Niin ja illalla mun kaveri hakee mut ulos, laulamaan karaokea! Pitkästä aikaa mä pääsen vapaalle ja viel ihanan ihmisen kanssa :heart:
Jäikö sulle muuten mitään jännitystä tai pelkoa pyöräilyä kohtaan, kun kaaduit silloin talvella?Tosi hyvin on kyllä lumet kadonnut !
Hyvä lenkittää taas asfaltilla
No en ole sen jälkeen vielä ajanut. Sattui silloin syksyllä . Ja tuli talvi sopivasti siihen väliin. Ei kamalasti pelota, mutta en aja enään ilman kypärää.Jäikö sulle muuten mitään jännitystä tai pelkoa pyöräilyä kohtaan, kun kaaduit silloin talvella?
Palstan tapaan: käytä kypärän!!No en ole sen jälkeen vielä ajanut. Sattui silloin syksyllä . Ja tuli talvi sopivasti siihen väliin. Ei kamalasti pelota, mutta en aja enään ilman kypärää.