Millanen päivä sulla oli tänään ??

Oikein hyvä päivä. Aamulla käytiin teinin kanssa päivittämässä kevätlook, ihanaa kun ei tarvi kaupoissa tapella, vaan järkevät vaatteet ja kengät löytyy helpolla. Kohta kotiin ja viettämään iltaa poikasten kanssa, katsotaan Flashforward loppuun.

Heräsin ihanaan aamukahvin tuoksuun ja tekstiviestiin :) Aurinko on paistanut koko päivän ja mä pääsin ruokakauppaan! Parin viikon alakulo on ohi ja sen huomaa kyllä kun olo on mitä mahtavin!

Niin ja illalla mun kaveri hakee mut ulos, laulamaan karaokea! Pitkästä aikaa mä pääsen vapaalle ja viel ihanan ihmisen kanssa :heart:

Ulkoiltu ollaan ja piti isomman pojan kanssa viettää yhteistä aikaa mutta herra vaan pelaa ja nyt meni pelamaan naapureitten kanssa koripalloa puistoon ... ihan rauhallinen siis....kohta tulee lauma teinejä tänne ja sitten rauha on loppu....

ehkä huomenna paremmin
eihän tää päivä ole suinkaan pulkassa... 2 pienintä kuumeessa, 2 isompaa onneksi terveinä, itselläkin flunssainen olo ja päänsärky, mies työporukan virkistysreissulla. Kunpa päästäis pian nukkumaan että olisi huominen =)

Mulla ollu aika tylsä ku mies ollu remppaamassa uutta kotia koko päivän ja nyt lähti yövuoroon. Mä kävin ensin kaverin kanssa kirpparilla, sit koiran kanssa tunnin lenkillä. Sen jälkene imuroin ja laitoin tiskit. Kävin kaupassa ja kannoin kaks järkyttävän painavaa kassia. Tein pizzaa ja sipulirenkaita ruuaks.
Koiran kanssa pikapissat ulkona..
Syötii ja nyt istun koneella alkoton sidukka kädessä ja haaveilen sipulirenkaista. :D Mies tosiaa lähti töihin ja mä pohdiskelen josko kohta laittais saunan päälle...Sitte vielä koiran kanssa iltapissalle ja koisimaan..

Kyllä huomaa, että olen koko päivän touhunu ku mahaan ja jalkoihin sattuu..Varmaan masussa oleva vauveliki kiittää ku äiti menee saunaan ja hetken vaan istuu ja rentoutuu..

Aika hyvä päivä on ollut, tyttö nukkui yöllä jotain 12 tuntia eikä vaivannut yskä enää, jipii ! Vähän hän taas kiukutteli, mutta saimme puhuttua asian selväksi ja sanoin tästä myös eksälle. Hän osasi neuvoa tv:ni korjauksessa eli tein kanavahaun uudestaan ja nyt näkyvät kaikki kanavat, ihanaa ! Viikon ajan osa niistä ei näkynyt ja luulin vian olevan vuokra-asuntoni talon antennissa. Autoni pelaa, mulla on uusi kännykkä ja sauna lämpiää, ah onnea ! Sain imuroituakin. Naapurit ovat olleet viikonlopun poissa eli on ollut ihanan hiljaista pitkästä aikaa. Huomenna ulkoilen ja katon telkkaa niin paljon kuin vain pystyn.. Hyvää viikonloppua kaikille !! :D

Mies ja lapset lähtivät aamulla mummulaan päiväksi. Olen maalannut lastenhuonetta, käynyt kaupassa ja kirpparilla (ja tehnyt niiiiin ihania löytöjä), tehnyt ulkohommia ja vienyt varastoon tavaraa. Ihanaa kun on yksin saanut häärätä kotosalla :D

Aika laiska...
Oon istunu koneella, kärsiny kutinasta, on hierottu jalkoja synnytyksen käynnistysyrityksenä, käytiin äänestämässä ja kaupassa, oon imuroinu sekä pistäny koneellisen pyykkiä pyörimään. Ihan kohta saunaan.

Olin ystävän kanssa moooonta tuntia shoppailu/kirpparikierroksella, kotiuduin vasta tuossa pari tuntia sitten :D Ihan on ollut kiva päivä, muu porukka on saunassa ja määkin meen kohtsillään. Sit lapsille iltapalaa ja nukkumaan ja sen jälkeen laatuaikaa miehen kanssa ;)

Yhteistyössä