Millanen mielikuva tulee ulkoisesta olemuksestani?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
sipi&tylvesteri
Naurettavaa kysellä nettipalstoilla tuollaisia. Ikää oli.....? Jos olet nuori, ymmärrän että ns omakuva ja itsetunto on hakusessa. Kun olet lapset saanut/tehnyt ja ikää tullut, ymmärrät ehkä että itsensä kunnioittaminen tulee omasta tyytyväisyydestä, se taas tulee siitä miten kehoasi kohtelet ja hoidat.

Syömiset ja liikkumiset alkaa näkyä, hiukset saattavat lähtä päästä, rinnat venyvät. Nuorena naisena toisaalta, vaikka onkin kaunis ja hehkeä, sitä ei osaa käyttää todellisena voimavarana, vaan aika menee miettiessä juuri ap:n kysymyksen kaltaisia, miellytänkö muita, olenko arvokas.

Olet arvokas, mutta sinun on itse löydettävä se, oma rakkaus kehoasi kohtaan.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
sulla on 10kg ylipainoa. Mulla nimittäin on pituutta saman verran kuin sulla ja painan 45kg. Ja useampi lapsi synnytetty. Saat kiinteyttä kun laihdutat tuon rasvakerroksen pois. Pömppömaha hävisi mullakin vasa tiputettua painoni. Tissithän siinä pienenee kans mutta eipä mua haitannut, kunhan sain kaunimman vartalon muuten.
no ei todellakaan ole lihava!
ei tartte tosta yhtään laihduttaa, kiinteytys on sitten ihan eri asia, jos sitä itse kaipaa.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
sulla on 10kg ylipainoa. Mulla nimittäin on pituutta saman verran kuin sulla ja painan 45kg. Ja useampi lapsi synnytetty. Saat kiinteyttä kun laihdutat tuon rasvakerroksen pois. Pömppömaha hävisi mullakin vasa tiputettua painoni. Tissithän siinä pienenee kans mutta eipä mua haitannut, kunhan sain kaunimman vartalon muuten.
no ei todellakaan ole lihava!
ei tartte tosta yhtään laihduttaa, kiinteytys on sitten ihan eri asia, jos sitä itse kaipaa.
Samaa mieltä, eikä silloin häviä ne tissitkään kun kiinteyttää kroppansa kunnon jumpalla....
 
dsfdf
Eihän kukaan voi ulkonäköä arvostella, jos ei näe kuvaa.

Tuon perusteella olet lyhyt ja löysääkin löytyy jonkin verran, jos kerran painoa on noinkin paljon. Ihan normaalilta naiselta kuulostat mittojen perusteella.
 
Hmmm jos ap on jonkun mielestä liian pulska ja pitäis laihtuu 10kg...niin kummallista kun itse olen 162cm ja painoa n.51kg ja kaikki vaan haukkuu mua anorektikoks....et mites sit jos painaisin vielä 6kg vähempi.... mikäs mä sitte oisin... :whistle:
Kauneus on katsojan silmässä..vai miten se ny olikaan... ;)
 

Yhteistyössä