Millaista tukea saat laihdutukseen? +Oma blogi

Moikka!

Millaista tukea te saatte teidän laihdutukseenne, siis läheisiltä ja muilta, vaikkapa työkavereilta? Mä oon yksin asuva nuori nainen ja oon aloittanut (jälleen:D) uudelleen laihdutusprojektini. Tuntuu vaan, että olisin aika yksin tämän asian kanssa, kukaan ystävistäni ei varsinaisesti jaksa enää kuunnella, saati kommentoida tätä projektiani - kai ne ajattelee, että tälläkään kerralla en onnistu ja luovutan..

Mä löysin tän foorumin ihan puolvahingossa ja ajattelin et tää vois olla ihan kiva paikka jaella kokemuksia, kun muutkin on tässä samaisessa projektissa :) Hengenheimolaisia siis.

Mä oon vuonna 2011 keväällä laihduttanut hyvin karppauksella. Nyt olen sittemin viisastunut hieman ruokailujen suhteen ja perustan ruokani mahdollisimman puhtaalle ruoka-aineille ja go fat go -rytmille ja annoskooille.

Mulla ei paljoa oo tiputettavaa, aboutrallaa -10kg, niin olisin hyvinkin tyytyväinen minäkuvaani. Mutta, tuo -10kg tuntuu silti olevan jotenkin mahdoton - ainakin välillä..

Mä kirjottelin vuonna 2011 blogia ja aloitin/jatkoin sitä nytten, kun en muutakaan tukea saanut mistään.. Siellä on edistysmiskuvia, vinkkejä laihdutukseen ja muuta höpinää koskien matkaani parempaan minäkuvaan :) Saapi käydä kurkkimassa ja kommentoimassa, jos yhtään kiinnostaa.

Pienempi maailmani
 

Yhteistyössä