S
"sally"
Vieras
Meillä juotiin lapsuudessa aina maitokaakaota, miehen kotona taas lähes kokonaan vesikaakaota jossa vain pieni loraus maitoa.
Nykyään meillä juodaan aikalailla niin että kuumaa vettä puolet, ja toinen puoli maitoa.
Mites teillä?
Nykyään meillä juodaan aikalailla niin että kuumaa vettä puolet, ja toinen puoli maitoa.
Mites teillä?