millaista flunssaa liikkeellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä alkoi just noin. tauti on kyllä ollut tosi uuvuttava ilman kuumettakin, en itse veisi hoitoon, koska kurjaa tartuttaa muille, etenkin kun muut voivat saada pahempana. Ja tuohan voi olla lievenä sairastettu possulunnsakin, kun se just alkaa kurkkikivulla (mutta just jos on lievenä teillä niin ei oo sitä korkeeta kuumetta jonka muut saattaa saada)

meillä muuttui pahaksi yskäksi parin päivän päästä. edelleenkään ei ole kuumetta, mutta lapsi on uupunut kun herää öisin yskimään.

kuumehan ei sitäpaitsi ole itse tauti, vaan kehon tapa taistella virusta vastaan. Eli lapsi on sairas, oli sitten kuumetta tai ei.

on liikkeellä ja kyllä vie vähän isommankin naisen ja miehen petiin.. niin kauhee yskä ja nuha on et meinaa et tähän kuolee jos johonkin.. soitin tk:seen ja sanoin et ku henkeä ahistaa ja yskin 24/7 mut ei oo kuumetta niin sieltä vaan et lepää et on niitä sairaampiakin.. vappuna oli sama homma ja sain keuhkoputkentulehduksen joka lähti vasta kolmannella antibiootilla. et sinuna jäisin kotiin sen lapsen kanssa ja kävisin lääkärissä.

Kai se riippuu vähän siitäkin että missä päin Suomea?

Meillä tyttö tänään pois hoidosta flunssan takia (Koillis-Helsinki), lämpö on vain n. 0.3 astetta normaalia korkeampi, välillä ei sitäkään, mutta räkää tulee joka tuutista ja yöt menee huonosti yskän takia, eli heräilee itkemään. Itselläni oli viime viikolla kurkku kipeä, joten epäilen, et tytölläkin saattaa olla.

tyttö on siis nuhassa ja ääni painoksissa, mutta leikkii ja syö ihan normaalisti, ei tavallista väsympi... tuntuis vähä turhalta olla pois hoidosta kun on noin hyväkuntoinen...

mies on samassa taudissa, mulla ei vielä mitään...mulla tosin oli vajaa kuukaus sitte samanlainen tauti yli 38 asteen kuumeen kans että josko sairastin jo silloin..

Yhteistyössä