Millaisista ihmistä et pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmisistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmisistä

Vieras
Minä en pidä siitä ihmislajista, joka vahtii ja kyttää muita. Ja kuvittelee vielä lisäksi, että oma tapa on ainoa oikea. Vaikka hänen tapa olisi se vallassa oleva tapa tällä hetkellä tässä maassa, ei se tarkoita, että se olisi oikea.

Automaattisesti tulee oksettava inho niitä kohtaan, jotka kertovat naapuristaan, miten hän ei tee sitä, eikä tätä, jne Toiset käyvät vielä palstalle kirjoittamassa nuo havaintonsa. OKSETTAVAA

Ystävänä en jaksa sellasta ihmistä, joka tekee tyhmiä virheitä (varsinkin miesten suhteen) itkee niitä ja kumminkin aina samat virheet uudelleen ja uudelleen.. jossain vaiheessa puuduttaa se lohduttaminen.

Ja yleisesti en pidä sellasista ihmisistä, jotka ei osaa miettiä mitä suustaan ulos päästää. Ei joka välissä tarvitse olla kertomassa sitä omaa mielipidettään.

sellaisista jotka ei pysty kuuntelemaan yhtä kokonaista lausetta loppuun ennenkuin alkaa puhumaan itsestään.
jotka siis eivät oikeasti välitä toisen jutuista.
Selkäänpuukottajista.
Tyhjänvalittajista----

minä en tykkää valittelijoista!tuttava piirissäni valitettavasti semmosia on jotka narisee omia ongelmiaan niin paljon aina että omakin päivä menee pilalle ja ongelma on esim.meidän kodissa on niin sotkusta,ja ukko ei koskaan kotona jne jne..ARGHT!että ärsyttää!!

Minusta ihmiset ovat kiinnostavinta, mitä maailmassa ylipäätään on. Ihmisten tarinoita ei väsy kuuntelemaan.

Keskimäärin pidän ihmisistä noin lähtökohtaisesti. Joskus tarkempi tutustuminen osoittaa, että ihminen ei minusta olekaan niin miellyttävä kuin ensin luulin.

Yksi häiritsevä asia on omahyväisyys. Epärehellisyys on myös asia, jota en ihan hevillä unohda. Jos ihminen valehtelee tai huijaa jossain pienessä asiassa, en ymmärrä miksi hän olisi isommissakaan rehellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minusta ihmiset ovat kiinnostavinta, mitä maailmassa ylipäätään on. Ihmisten tarinoita ei väsy kuuntelemaan.

Keskimäärin pidän ihmisistä noin lähtökohtaisesti. Joskus tarkempi tutustuminen osoittaa, että ihminen ei minusta olekaan niin miellyttävä kuin ensin luulin.

Yksi häiritsevä asia on omahyväisyys. Epärehellisyys on myös asia, jota en ihan hevillä unohda. Jos ihminen valehtelee tai huijaa jossain pienessä asiassa, en ymmärrä miksi hän olisi isommissakaan rehellinen.

Tätä voin peesata täysin.

Minä en taida olla mitenkään erityisemmin ihmisrakas ihminen. Tai itseasisassa pidän kyllä ihmisistä, mutta pysyttelen aika etäällä valtaosasta ihmisiä. Olen enemmänkin selllainen ulkolaidan kulkija.
Mutta ihmisistä, jotka eivät näe ketään muuta kuin itsensä ja jotka aina ja kaikkialla tuovat esille omaa erinomaisuutaan samalla jyräten muut alleen en pidä.
Enkä hävyttömästä häikäilemättömyydestä, jolla tavoitellaan yksinomaan omaa etua välittämättä muista ihmisistä tai vaikkapa ympäristöstä.

Myöskään epärehellisyyttä, enkä kaksinaamaisuutta en arvosta ihmisissä.