Millaisista ihmistä et pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmisistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
- kateellisista
- negatiivisista valittajista
- itsensä höpöttäjistä
- sellaisista, jotka itse ryntäävät juhliin valmiisiin tarjoilupöytiin, mutta itse eivät ikinä kutsu vastavierailulle

Öponaanan kirjoitusta mulle välähti, että mulla on esmes sellainen työkaveri, joka ei ole itse asiassa koskaan kysynyt minun asioistani mitään. Mutta omiaan kertoo koko ajan, tiedän hänen vanhempiensa, mummojen ja tätien sairaudet, allergiat ja ammatit.

Minusta itsestäni hän ei edes tiedä noita asioita saati sitten sukulaisteni! Onpas muuten käsittämätön tyyppi! Noh, onneksi vain työkaveri.

minusta Wagner kiteytti asian hienosi, kun häneltä kysyttiin, että onko lapsirakas. hän sanoi kysymyksen olevan absurdi ja miksi ei kysytä saman tien onko aikuisrakas.

Omaan napaan tuijottajista ja niistä jotka kuvittelevat aina tietävänsä kaiken paremmin ja olevansa muita parempia. No samaan syssyyn (ihmiseen) nuo ominaisuudet kyllä yleensä pakkautuvat.

Jatkuvasti valittavia en jaksa ainakaan pitkään, myöskään jatkuvasti en jaksa ihmisiä, joita kiinnostaa vain puhua itsestään. Hassua kyllä mä saatan pitää näistä ihmisistä, mutta ihan joka päivä en jaksa tavata.

Sellaisista ihmisistä mä en kuitenkaan pidä, jota ovat ilkeitä toisia kohtaan. En pidä siitä, että toisia haukutaan milloin miksikin.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mä luulen et mä en pitäis itsestäni jos olisin joku toinen, siis jos olis kaksi mua (?) niin ei kyllä tultais yhtään toimeen :whistle: :xmas:

Mä kyl pitäisisin itsestäni, mutta asua en jaksaisi itseni kanssa enkä ainakaan ajoittain jaksaisi itseni seurassa 10min kauempaa, joskus ehkä pidempää.

Sellaisista jotka ovat olevinaan fiksumpia kuin muut, tietävät kaikesta kaiken(siis vaikka eivät tiedäkään) ja pitävät automaattisesti muita tyhmempinä.

Sellaisista jotka arvostelevat muita vaikkeivät edes tunne, esimerkiksi ulkonäön perusteella.

Tahallaan ilkeilevistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Leuhkat
Äänekkäät
Puheripuliset
Tyhmät
Kehitysvammaiset
Pikkutarkat
Hössöttäjät
Nousukkaat
Ilkeät
Tekopyhät

eivät ole suosikkieni listalla.

Tota, on pakko kysyä, että jos saisit kehitysvammaisen lapsen, etkö pitäisi hänestä? Ja muutenkin, ovatko kehitysvammaiset tosiaan sellainen ryhmä, että voit yleisesti sanoa, ettet pidä heistä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Leuhkat
Äänekkäät
Puheripuliset
Tyhmät
Kehitysvammaiset
Pikkutarkat
Hössöttäjät
Nousukkaat
Ilkeät
Tekopyhät

eivät ole suosikkieni listalla.

Tota, on pakko kysyä, että jos saisit kehitysvammaisen lapsen, etkö pitäisi hänestä? Ja muutenkin, ovatko kehitysvammaiset tosiaan sellainen ryhmä, että voit yleisesti sanoa, ettet pidä heistä?

On jotenkin vaan mitta täynnä, näen niitä linkkarissa joka pv.
Tietystikään en tunne kaikkia maailman kehitysvammaisia, ja tottakai omaa lastani rakastaisin tietysti.
Mutta en voi sanoa pitäväni niistä kehareista joita joudun päivittäin katselemaan ja kuuntelemaan. Ärsyttävää porukkaa.

Tästä löytyykin hyvin vastaukset niihin moniin kysymyksiin, et miksi toiset eivät pidä minusta. Aika monesti tälläkin palstalla olen kysymyksen tavannut ja näin rehellisiä ei vastaukset koskaan ole olleet :whistle:

Mä voin kyl sanoo, et mulla on monta kaveria, joista ei suurin osa palstalaisista taida pitää. Vai pidättekö te teidän kavereista?

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minusta ihmiset ovat kiinnostavinta, mitä maailmassa ylipäätään on. Ihmisten tarinoita ei väsy kuuntelemaan.

Keskimäärin pidän ihmisistä noin lähtökohtaisesti. Joskus tarkempi tutustuminen osoittaa, että ihminen ei minusta olekaan niin miellyttävä kuin ensin luulin.

Yksi häiritsevä asia on omahyväisyys. Epärehellisyys on myös asia, jota en ihan hevillä unohda. Jos ihminen valehtelee tai huijaa jossain pienessä asiassa, en ymmärrä miksi hän olisi isommissakaan rehellinen.

Aika hyvin sanottu.

Jos vaan annan toiselle mahdollisuuden niin yleensä ihminen paljastuu ihan tavalliseksi taatelin tallaajaksi. Ammatin tuoma varjo puoli on etten halua useinkaan tutustua uusiin ihmisiin.

:/