Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Ihmisistä yleensä lajina. Joistain yksilöistä saatan pitää...
Puit ajatukseni sanoiksi =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Ihmisistä yleensä lajina. Joistain yksilöistä saatan pitää...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niin, ja lisään vielä uskovaiset listaan, ja lähi-idän ihmiset.
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Niin, ja lisään vielä uskovaiset listaan, ja lähi-idän ihmiset.
mikäs vika niissä on?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Leuhkat
Äänekkäät
Puheripuliset
Tyhmät
Kehitysvammaiset
Pikkutarkat
Hössöttäjät
Nousukkaat
Ilkeät
Tekopyhät
Teinit
eivät ole suosikkieni listalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Lisään listaan vielä pohjois-afrikkalaiset ja turkkilaiset.
Ja japsit vaikkapa, ihan hulluka teknokökköjä, ja vielä rumiakin. Ihan mopsin näkösiä.
Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Leuhkat
Äänekkäät
Puheripuliset
Tyhmät
Kehitysvammaiset
Pikkutarkat
Hössöttäjät
Nousukkaat
Ilkeät
Tekopyhät
Teinit
eivät ole suosikkieni listalla.
Mä löysin tuosta listalta ainakin 3 ominaisuutta, jotka kuvaa mua, joten kiitti vaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Lisään listaan vielä pohjois-afrikkalaiset ja turkkilaiset.
Ja japsit vaikkapa, ihan hulluka teknokökköjä, ja vielä rumiakin. Ihan mopsin näkösiä.
Ahaa
vois kait tuohon liittää sit kaikki muutkin "mokkamunat"
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:Mä löysin tuosta listalta ainakin 3 ominaisuutta, jotka kuvaa mua, joten kiitti vaan!![]()
Emmä kyllä sussa näe mitään vikaa, enkä noita ominaisuuksia. :heart: