Millaisista ihmistä et pidä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmisistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiire-ihmiset on syvältä. "En ehdi vastata viestiin/sähköpostiin kun on niin kiire..." Näiltä ihmisiltä puuttuu kyky organisointiin ja aikatauluttamiseen. Ja lisäksi yrittävät pönkittää itseään olemalla niin pirun tarpeellisia ja tärkeitä. Oikeasti kiire ei ole kun silloin kun on henki/terveys kyseessä. Ja ehkä silloin kun vessaan pitäis päästä.

mie en tykkää sellasista,jotka valehtelee,on itsekkäitä,huumorintajuttomia,kaikkitietäviä,sellasist mitkä luulee olevansa parempia ku muut ja sitä pitää toitottaa ääneen,epärehellisistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Leuhkat
Äänekkäät
Puheripuliset
Tyhmät
Kehitysvammaiset
Pikkutarkat
Hössöttäjät
Nousukkaat
Ilkeät
Tekopyhät
Teinit

eivät ole suosikkieni listalla.

Mä löysin tuosta listalta ainakin 3 ominaisuutta, jotka kuvaa mua, joten kiitti vaan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja tinkerbella:
Leuhkat
Äänekkäät
Puheripuliset
Tyhmät
Kehitysvammaiset
Pikkutarkat
Hössöttäjät
Nousukkaat
Ilkeät
Tekopyhät
Teinit

eivät ole suosikkieni listalla.

Mä löysin tuosta listalta ainakin 3 ominaisuutta, jotka kuvaa mua, joten kiitti vaan! :D

Emmä kyllä sussa näe mitään vikaa, enkä noita ominaisuuksia. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja tinzu:
Lisään listaan vielä pohjois-afrikkalaiset ja turkkilaiset.
Ja japsit vaikkapa, ihan hulluka teknokökköjä, ja vielä rumiakin. Ihan mopsin näkösiä.

Ahaa
:D vois kait tuohon liittää sit kaikki muutkin "mokkamunat"

Ainakin ne allah-munat ja mekkaan päin vaappuvat..

-Kiipijöistä, jotka hyödyntävät kaiken ja hyväksikäyttävät muita hymyssä suin omien etujensa ajamiseen
-Valehtelijoista
-Sellaisista (naisista), joilla on niin huono itsetunto, että paikkaavat sitä hysteerisellä kilpavarustelulla eivätkä tajua edes hävetä sitä. ("Paljonko teidän haalari maksoi? Meidän Reima oli kyllä hiukan kalliimpi"...jne)
-Ihmisistä, jotka eivät pysty tekemään mitään päätöksiä vaan jahkaavat ja jahkaavat
-Vanhemmista, jotka pyyhkivät vielä teini-ikäistensä perseet ja tekevät leivät lautaselle
-Kouluttautumattomista, jotka ääneen arvostelevat korkeasti koulutettuja ylpeiksi, teennäisiksi jne. vain todistellakseen itselleen, että eivät ole kateellisia tai katkeria (ei koske kaikkia matalasti koulutettuja tai kouluttamattomia!!)
-Katkerista vanhuksista
-Niistä, jotka arvostelevat miten paljon Nokian finanssijohtaja (DI, KTM) saa palkaa verrattuna arvostelijaan itseensä, joka myy Me Naisia puhelimessa provikkapalkalla.