Millaisilla kk tuloilla olisit valmis tai pystyisit maksamaan 1350e vuokraa?

noei
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja noei:
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:
Enpä oo ennen kuullu että järkyttävän kallista vuokraa perustellaan sillä että tulee säästöö kun ei tarvi kaupungilla juoda kahveja. :D

En maksais, ottasin lainan ja lyhentäisin sitä vastaavasti.
Jos tuon talon kaikkineen sais 120000e, niin silloin ostaisimme mekin!
Ei ehkä kannata tavoitella kuuta taivaalta - ei juuri mistään saa vanhaakaan omakotitaloa tuohon hintaan..
Silläpä vuokralla asutaankin!
Sillä kysyin kuka maksas vuokraa ja kuka ei yli tonnia. Meillä kun on vain mies tulollinen. Jonka mukaan pankki lainaa antaisi. Mun "tulot" ovat niin olemattomat.

Ja aika hel''tin hyvät tulot teillä, kun yksinänne voisitte ostaa 300000euron taloja.

Tuo tonnin vuokrakin on jo aika haasteellinen siinä tapauksessa että vain yhden tuloilla mennään (tokiasumistukea saa). Silloin ei juurikaan saa enää olla/tulla muita lainoja tms. Huomaan kyllä, että sinulla on into päästä tuohon taloon, mutta mielestäni se vain on liian kallis, ajatteli sitä asiaa miten päin tahansa. En usko että monikaan yksin 300 000e taloa saisi - tai edes uskaltaisi ostaa. Jos ei ole varaa, niin silloin jää ostamatta, niin se vain menee. Ja kyllähän tuon tasoinen talo menee kaupaksi väkisin, joten parempi ettei tarvitse sitten teidän edes takaisin muuttaa.

Myynnissä Etuovi.comissa
hintaan 312.000.- euroa. (100% lainalla kk-maksu olisi 1 627,54 eur/30v)

Lainaus:

"Sähkölämmitys: 240,00 ? / kk
Lisätietoa maksuista: Tie- ja jätemaksut n. 150 ?/vuodessa, lokakaivon tyhjennys 71 ?/kerta. "

LINKKI http://www.etuovi.com/kohde/97906

Asumistukea saatais 400e, joten itelle jäis maksettavaks 950e.
Miehelle jää käteen kuussa 1200-1700e ja mulla minimi äpr. Ja tietysti lapslisät.
Meitä on muuttamassa 6-7henkee ja neliöitä olis 159.
Miehen harrastus mahtuis samalle tontille ja asunnossa tilaa olis reilusti kaikille.
Meillä vuokra 1500e ja 6hlöä, 5h+k+s+3 parveketta.

Maksan ilolla=) Ja suurin osa meidän tulosita siis menee asumiseen.

?
Alkuperäinen kirjoittaja Myynnissä Etuovi.comissa:
hintaan 312.000.- euroa. (100% lainalla kk-maksu olisi 1 627,54 eur/30v)

Lainaus:

"Sähkölämmitys: 240,00 ? / kk
Lisätietoa maksuista: Tie- ja jätemaksut n. 150 ?/vuodessa, lokakaivon tyhjennys 71 ?/kerta. "

LINKKI http://www.etuovi.com/kohde/97906
Kuka idiootti laittaa tämänpäivän taloon sähkölämmityksen..? Ja maksaa itsensä kipeeks.

upea talo vaan meikä ajattelee et jos tollaseen muuttais niin ei ilkeis näillä tavan huonekaluilla tehdä muuttoa. Talo vaatii modernit huonekalut...lattio jo niin hieno. Mut mä luulen et toi olis ensisijassa myynnissä oleva kämppä, laittaneet vuokralle kun eivät saa kaupaksi tällä hetkellä. eli itse en lähtis tota vuokraamaan...millanen se 6 h talo oli? mistä päin? niiralasta?

Alkuperäinen kirjoittaja vatipiä:
upea talo vaan meikä ajattelee et jos tollaseen muuttais niin ei ilkeis näillä tavan huonekaluilla tehdä muuttoa. Talo vaatii modernit huonekalut...lattio jo niin hieno. Mut mä luulen et toi olis ensisijassa myynnissä oleva kämppä, laittaneet vuokralle kun eivät saa kaupaksi tällä hetkellä. eli itse en lähtis tota vuokraamaan...millanen se 6 h talo oli? mistä päin? niiralasta?
Sellanen jota käydään maanantaina kattomassa, muttei sinne ikinä muuteta. Sinne ei saa viedä eläimiä mukanaan. Ja joo niiralassa. Hyvin olis ollu puistojen ja kauppojen ja Harrin duunipaikan vieressä.

Huomenna mennään kattoo yhtä omakotitaloo, jonne kissatkin tervetulleita. Talo on osin vielä 80 luvulta ja vuokra 1200e+vesi+sähkö (öljylämmitys jonka vuokran antaja hoitaa).

Ja koska vanha kuin taivas, niin as.tukeakaan ei vält. saada niin kuin saatais tuonne luksuslukaaliin.

Niin se hiltulanlahden asunto on myynnissä. Sen takia ei päästy kattoo sitä, kun joku meinaa tehdä siitä tarjouksen. Odotellaan nyt tekeekö tarjousta vai jääkö vuokralle. Jos vuokralle, niin vuoden sopparin siitä tekisivät, joten hirmu hätää pois ei olis.

Alkuperäinen kirjoittaja vatipiä:
Sellanen jota käydään maanantaina kattomassa, muttei sinne ikinä muuteta. Sinne ei saa viedä eläimiä mukanaan. Ja joo niiralassa. Hyvin olis ollu puistojen ja kauppojen ja Harrin duunipaikan vieressä.

Huomenna mennään kattoo yhtä omakotitaloo, jonne kissatkin tervetulleita. Talo on osin vielä 80 luvulta ja vuokra 1200e+vesi+sähkö (öljylämmitys jonka vuokran antaja hoitaa).

Ja koska vanha kuin taivas, niin as.tukeakaan ei vält. saada niin kuin saatais tuonne luksuslukaaliin.
Niin se hiltulanlahden asunto on myynnissä. Sen takia ei päästy kattoo sitä, kun joku meinaa tehdä siitä tarjouksen. Odotellaan nyt tekeekö tarjousta vai jääkö vuokralle. Jos vuokralle, niin vuoden sopparin siitä tekisivät, joten hirmu hätää pois ei olis.

Vai vanha ku taivas :D Meillä on 50-luvun talo, mutta on kyllä rempattu niin että varmaan on paremmassa kunnossa kuin moni 70/80 -luvun talo. Että kohta kuusikymppinen jo :) No lykkyä asunnon löytymiseen :flower:

vieras
monta huonetta siinä on? onko edullisempi? onko kova takuu vuokra? ne on yleensä suurimmat sioitukset nuissa jos on yksityisen, niin pyytävät sen 2kk ainakin. sossu joskus kyllä maksaa sen jos on pienet tulot:) ottaa sitten pois kun vuokran antajalta, kun muutatte taas uuteen.
meillä ainakin kunnallisessa saatiin.

katsoin vaan että teidän tuloilla on ainoa vaihtoehto kyllä hakea sitä sosiaalihuollon kautta ellei ole säästöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
monta huonetta siinä on? onko edullisempi? onko kova takuu vuokra? ne on yleensä suurimmat sioitukset nuissa jos on yksityisen, niin pyytävät sen 2kk ainakin. sossu joskus kyllä maksaa sen jos on pienet tulot:) ottaa sitten pois kun vuokran antajalta, kun muutatte taas uuteen.
meillä ainakin kunnallisessa saatiin.

katsoin vaan että teidän tuloilla on ainoa vaihtoehto kyllä hakea sitä sosiaalihuollon kautta ellei ole säästöjä.
4h+k+wc on ylhäällä ja alhaalla autotalli, sauna, kuivaushuone ja miljoonasti varastotilaa. Kuukauden vuokravakuus, joka maksetaan ite vuokravakuustilille, jonka ukko kävi tänään aukasemassa. Saadaan siitä korkohyöty.

Yhteistyössä