Millaisia työsuhde-etuja teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt järjestössä saamme työmatkaseteleitä ja kulttuuri-/liikuntaseteleitä. Vaihdan ensi viikolla toiseen paikkaan ja siellä (yksityinen) etuna on työpaikkaruokailu verotusarvon hinnalla.

Mulla ei taida olla mitään työsuhde-etuja. Hoitoalalla oon töissä julkisella puolella. jos ei työsuhde-eduksi katsota sitä, että äitiysloman aikana saan täyden palkan 2 ekalta kuukaudelta.

Suoramyyntiä yksityisyrittäjänä. Ilmainen auto, bonuksena, ei autoetuna, eli ei ole verotettava juttu. Siihen tietenkin ilmaiset huollot ja renkaanvaihdot.

Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjänäkin saa:
Suoramyyntiä yksityisyrittäjänä. Ilmainen auto, bonuksena, ei autoetuna, eli ei ole verotettava juttu. Siihen tietenkin ilmaiset huollot ja renkaanvaihdot.

Nyt taisi olla kyse niistä laillisista keinoista.

Yrittäjänkin saa, mutta olethan verotuksellisesti kuullut ns. omasta käytöstä. Omien ajojen osuus on huomioitava ja ns. palautettava tulokseen.

Auto ei voi olla "ilmainen" taikka sitten ei ole kyseessä etu- eli omia ajoja sillä ei silloin ajeta (laillisesti)

Vapaa autoetu, ruokailut verotusarvon hinnalla, laajakaista kotiin, kulttuurisetelit, täydellinen vakuutus (korvaa myös kilpaurheilun), hyvä työterveydenhuolto ja eläkevakuutus

Yksityisellä puolella

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjänäkin saa:

Nyt taisi olla kyse niistä laillisista keinoista.

Yrittäjänkin saa, mutta olethan verotuksellisesti kuullut ns. omasta käytöstä. Omien ajojen osuus on huomioitava ja ns. palautettava tulokseen.

Auto ei voi olla "ilmainen" taikka sitten ei ole kyseessä etu- eli omia ajoja sillä ei silloin ajeta (laillisesti)

Öööö, kun kyseessä EI ole AUTOETU, vaan bonus...ja aivan täysin laillista.

Kunnalla töissä ja etuina tyoterveyshuolto, työmatkalippu julkisiin ja alennuksia moniin liikuntapaikkoihin. Kerran vuodessa henkilöstöpäivä. Joskus tarjoushinnalla lippuja teatteriin tai konserttiin. Joulun kunniaksi saatiin joulutortut vielä silloin kun viimeksi olin jouluna töissä. ;) eli ainoat oikeasti hyvät edut on siis työterveyshuolto ja työmatkalippu. Lisäksi meillä on sairauskassa, mutta sitä ei voi työsuhde-eduksi laskea, kun työntekijät sen itse maksaa.

alennus uimahallilipuista ja kuntosalilipuista, kehno työterveyshuolto, muutama liikuntaseteli vuodessa, jouluateria työmaaruokalassa, työvaatteet.
työpaikka sairaala (kunnallinen)

Miehellä on ilmaiset bensat, ilmaiset puhelut, ilmaiset postitukset, usein ilmaisia matkoja koko perheelle ( + hotelli ), ilmaisia tuotelahjoja ( suklaata, alkoholia yms. ), koiralla ilmainen eläinlääkäri

Yhteistyössä