K
kysely
Vieras
...niin millä alalla työskentelette/he ovat töissä? Entä kauanko lomautus on kestänyt, entä milloin on töihin paluu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mies palasi töihin reilu kuukausi sitten, oli lomautettuna helmikuusta syyskuuhun. Metallialalla.
meillä mies metallialalta parhaillaan lomautettuna, ollut kolme piiiitkääää viikkoa...tekis mieli heittää se ovesta ulos, nytkin vetää karkkia sohvalla ja jo pelkkä pussin rapina ottaa mua aivoon. Mä tykkään ja olen tottunut että saan olla rauhassa päivisin kotona kun poika koulussa ja mies töissä ja en kestä kovin kauaa kattoa tuota lojumista. Itse teen kotona töitä.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mies palasi töihin reilu kuukausi sitten, oli lomautettuna helmikuusta syyskuuhun. Metallialalla.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Exä irtisanottiin tammikuussa, irtisanomisaika puoli vuotta ja piti vielä lomansa pois. Ehti siis olla hetken aikaa työttömänä ja nyt pääsi takaisin töihin.