Mitä "työsuhde-etuuksia" teillä on? Eli etuja työpaikkanne kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joululahjoja ei olla muuten saatu kertaakaan sen 3 vuoden aikana mitä mä oon talossa ollu. EI MITÄÄN muistamista työnantajan puolelta. Mutta virkistysrahaa on että olisko 20 euroa neljännesvuosittain per nokka - saadaan käydä syömässä tai jossain. Viimeeksi käytiin kasvohoidoissa :D

Ei mitään sellaista, mikä olisi johonkin sopimukseen kirjoitettu.
Mutta kutterinpurua saan puoleen hintaan, rehuja halvalla, kauraa tosi halvalla.
Talvella saan ilmaisen pihatien aurauksen, kun vaan pirautan töihin.
Ja sitten yksi mun pomoista laittaa mun ripset, mitään rahaa en niiden laitosta tai huolloista ole maksanut.
Ja toinen pomo toi mulle hevosen. Siitä joudun kyllä vähän maksamaan, mutta vain vähän.
Kai sen liikuntaedunkin voi laskea. Koska sitä se työ on, mulle siis maksetaan siitä, että kuntoilen :laugh:
Oikeastaan oko työ on pelkkä etu, mähän saan harrastaa ammatikseni :)

Lounassetelit, liikuntasetelit, matkasetelit, laajennettu työterveyshuolto, kahvi, tee, erilaisia virkistystapahtumia. Lisäksi alennuksia joistain palveluista. Ainakin nyt noi tulee mieleen.

Harva mieltää esim. kahvia työsuhde-eduksi, mutta sitä se kyllä on koska työnantajalla voi mennä vuositasolla kahveihin paljonkin rahaa.

Melko edullista sairaalaruokaa saa ostaa jos makuaisti kestää
Kamalia sairaalaröntteitä saa, sori joutuu pitää päällänsä, vaikka ei oo hoitohenkilökuntaa
Tyky-setelit puoleen hintaan
Kuntosalin ilmainen käyttö siihen aikaan kun olen kotikaupungissa hakemassa lasta
Nämä päiväduunista

Iltaduunista yksi ilmainen opistokurssi per lukuvuosi.
Voittaa päiväduunin edut mennen tullen.

Vitsi kun olikin negatiivinen olo ;)

- lomaosakkeita pitkin poikin mantuja edulliseen hintan käytettävissä
- oman firman tuotteista 47 % alennus
- ruokaetu (eli työnantaja tarjoaa ruoan verotusarvolla)
- palvelut edullisesti työpaikalla (esim. - 20 % suutarin palveluista - sen kuin jättää kengät aulamestarille tai 20 euroa puolen tunnin hieronnasta)
- kuntosali ja uima-allas työpaikalla
- edullisia lippuja esim. matkanjärjestäjiltä tai alennuksia henkilöstökortilla vaikka sisustusmyymälöistä
- kahvia ja muita välipaloja
- juhlia toisinaan henkilöstölle
- jos ollut talossa tasavuosia, saa extravapaapäiviä
- lounassetelit päiviltä jolloin ruokala ei auki (verotusarvolla)
- sairauskuluvakuutus 50.000 euroon asti per naama
- harrastuskerhot, joiden kautta voi saada esim. uimahalliin halvemmalla lippuja tai ilmaista golf-opastusta tms.

Oho, mitä hieronta 30min maksaa muille?
Mun mielestä toi 20€/30min ei oo mikään järin edukas...

Yhteistyössä