millaisia tuloksia olette saaneet crosstrainerilla aikaiseksi?

mulla olis mahdollisuus saada mun vanhemmilta crossari, mut en halua sitä tänne ahtauteen tilaa viemään jos se onkin ihan "turha"..
tiedän et jaksaisin sillä kyllä tehdä, mutta haluaisin kuulla kokemuksia :)
miten ootte alottanu ja kauanko tehny kerralla jne :)
 
Millipidetär
vajaa 16 kiloa lähtenyt vuoden alusta, 40 minsaa teen päivittäin, lisäksi vesijuoksen ja käyn pacessa kerran viikossa, ruokavaliota olen myös muokannut...motivoi crossaaminen alussa tosi paljon jatkamaan kun tuloksia syntyi tosi nopeasti eli paikat kiinteytyi...serkku laihduttu pelkällä crossaamisella ja ruokavaliolla 30 kiloa, itsellä tavoite myös 30 kiloa eli 14 kiloa vielä poljettavana pois :D
 
kotiäiti
Kyllä sillä laihtuu kun vaan tekee, mulla lähtenyt vuoden alusta 5 kg ja olisi lähtenyt enemmän jos olisi vähänkin itsekuria syömisten suhteen... 10 kg tavoitteena.
 
tirppa
Tulee heti mieleen se hauska ketju missä joku oli saanut aikaan tuloksia crossarilla ja joku toinen laski että se ei ole mahdollista. Kauhee vääntö asiasta kun aloitusviestissä ei oltu mainittu että crossariaKIN käyttämällä. Tai jotain..

Mut sellaseen vääntöön ei pysty kuin naiset :D:D
 
Millipidetär
Alkuperäinen kirjoittaja tirppa:
Tulee heti mieleen se hauska ketju missä joku oli saanut aikaan tuloksia crossarilla ja joku toinen laski että se ei ole mahdollista. Kauhee vääntö asiasta kun aloitusviestissä ei oltu mainittu että crossariaKIN käyttämällä. Tai jotain..

Mut sellaseen vääntöön ei pysty kuin naiset :D:D
itsekin siinä kirjoittaneena yritän nyt tarkkaan harkita mitä kirjoitan ettei kukaan vaan saa sellaista käsitystä että pelkkä crossaus laihduttaa :D

 

Yhteistyössä