Meillä jäbä tekee 12 - 24 palan palapelejä, ja oon pitänyt sitä ihan normaalina touhuna. Nyt viikonlopun aikana vaan kohtasin ihmettelijöitä, on kuulemma älyttömän taitavaa, suorastaan poikkeuksellista. Mä en usko, kertokaa te!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Meillä jäbä tekee 12 - 24 palan palapelejä, ja oon pitänyt sitä ihan normaalina touhuna. Nyt viikonlopun aikana vaan kohtasin ihmettelijöitä, on kuulemma älyttömän taitavaa, suorastaan poikkeuksellista. Mä en usko, kertokaa te!
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun poikaa ei kiinnosta palapelit lainkaan, pakon edessä päiväkodissa tekee nuppipalapelejä ja helpohkoja palapelejä (6-10 palaa). Mutta esikoinen teki 2 v neuvolassa koulukypsyyskokeeseen kuuluvan palapelin tuosta vaanja muutenkin väsäsi isoja, jopa 60 palan palapelejä ihan itsekseen ja vaivattomasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun poikaa ei kiinnosta palapelit lainkaan, pakon edessä päiväkodissa tekee nuppipalapelejä ja helpohkoja palapelejä (6-10 palaa). Mutta esikoinen teki 2 v neuvolassa koulukypsyyskokeeseen kuuluvan palapelin tuosta vaanja muutenkin väsäsi isoja, jopa 60 palan palapelejä ihan itsekseen ja vaivattomasti.
JUST JOO JA LEHMÄTKIN LENTÄÄ!!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun poikaa ei kiinnosta palapelit lainkaan, pakon edessä päiväkodissa tekee nuppipalapelejä ja helpohkoja palapelejä (6-10 palaa). Mutta esikoinen teki 2 v neuvolassa koulukypsyyskokeeseen kuuluvan palapelin tuosta vaanja muutenkin väsäsi isoja, jopa 60 palan palapelejä ihan itsekseen ja vaivattomasti.
JUST JOO JA LEHMÄTKIN LENTÄÄ!!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä 3v on tehnyt pitkän aikaa 24 palan palapelejä ja nykyään menee jo 45 palaisetkin ilman aikuisen apua. Toisaalta lapsi on tosi innostunut palapeleistä eikä muuta haluaisi tehdäkään. Esim. piirtäminen on ihan olematonta eikä oikein osaa vieläkään kiipeillä sillain, että pääsisi esim. puuhun. Jokainen tekee sitä, mistä on innostunut. Eiköhän kaikilla lapsilla ole omat erityistaitonsa, joissa ovat ehkä aavistuksen keskivertoa edellä![]()