Millaisia ovat oinas naiset?

• Viestiketjun aloittaja bella
  • Ensimmäinen viesti
S.M
Meillä kaikki poikia. Neitsyet eivät tule keskenään toimeen, mutta kumpikin pärjää erinomaisesti vaakaveljensä kanssa. Vanhin, päälle kakskymppinen, jo omillaan elävä neitsytpoju on ollut kaikista haastavin, vaikkei tämä nuorin alle 10 v. neitsytpojukaan helpolla päästä. Vaaka siinä välissä sitten tasapainottelee ja tasapainottaa! Se on vaan toivoton valitsija : )

Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja S.M:
Huuhkajatar:
Meidän "jarrut" on 2 x neitsyt ja 1 x vaaka. Eikä ole neitsyetkään muuten helpoimmasta päästä!
Esikoinen on äitiin kiintynyt rapu, toka itsevarma vaaka, kolmas rauhallinen härkä ja nelonen ailahteleva kaksonen. Mies on siis myös vaaka, ja nuo kaksi vaakaa yhdessä saavat minut joskus ihmettelemään: heillä on sama sisustusmaku, samanlainen huumorintaju ja joku ihme yhteys josta en oikein saa kiinni, ja kuitenkaan mieheni ei ole tämän tytön isä.

Rapu (poika ) ja kaksonen (tyttö ), ovat olleet minulle haasteita, ja vaikka esikoinen on jo aikuinen hän haastaa edelleen.
Kerrotkos tuosta haasteellisesta kaksosestasi? Minä nimittäin kaksonen ja siksi ihmettelen haastellisuutta :whistle:.
Mieli vaihtuu kädenkäänteessä hyvin iloisesta hyvin surulliseksi, hän haluaa paljon huomiota ja kehuja. Hän huolehtii ja murehtii turhista. Hän on äkkipikainen ja hankala, ja seuraavalla hetkellä niin hellyyttävä ja ihana.
Hän ei sovi minun kanssa yhteen koska huonolla tuulella ulosanti on mutinaa ja ulvontaa, ja minä en voi sietää sellaista. Mä haluan selvää tekstiä, eikä mitään kiertelyjä.

Meillä kaikki poikia. Neitsyet eivät tule keskenään toimeen, mutta kumpikin pärjää erinomaisesti vaakaveljensä kanssa. Vanhin, päälle kakskymppinen, jo omillaan elävä neitsytpoju on ollut kaikista haastavin, vaikkei tämä nuorin alle 10 v. neitsytpojukaan helpolla päästä. Vaaka siinä välissä sitten tasapainottelee ja tasapainottaa! Se on vaan toivoton valitsija : )
Huoh joo, mä en kestä kun nuo kaksi vaakaa rupeavat valitsemaan jotain, loppupäätöstä saakin sitten odottaa!

Mutta diplomaatteja ovat kyllä parhaimmasta päästä.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja leena:
mä olen oinas, enkä todellakaan se tyypillinen sellainen. olen rauhallinen, työnarkomaani, luotettava, muista ylihuolehtiva.
Oinaat ovat perinteisesti luotettavia, huolehtivia sekä omistautuneita työlleen (jos se vain on sellaista, johon he oikeasti voivat uskoa). Huolehtivaisuus ei ehkä tule esille sellaisena Muumimamman tyylisenä, mutta oinaaseen voi luottaa ja hän tulee myös auttamaan.

leena
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
mä olen oinas, enkä todellakaan se tyypillinen sellainen. olen rauhallinen, työnarkomaani, luotettava, muista ylihuolehtiva.
Oinaat ovat perinteisesti luotettavia, huolehtivia sekä omistautuneita työlleen (jos se vain on sellaista, johon he oikeasti voivat uskoa). Huolehtivaisuus ei ehkä tule esille sellaisena Muumimamman tyylisenä, mutta oinaaseen voi luottaa ja hän tulee myös auttamaan.
mutta minä en ole impulsiivinen vaan harkitseva, mietin tarkkaan jokaisen siirron. enkä toimi minä ensin periaatteella, kuten monet oinas naiset. en ole rohkea vaan rauhallinen ja kunnianhimoinen. enkä ole kiivas.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
mutta minä en ole impulsiivinen vaan harkitseva, mietin tarkkaan jokaisen siirron. enkä toimi minä ensin periaatteella, kuten monet oinas naiset. en ole rohkea vaan rauhallinen ja kunnianhimoinen. enkä ole kiivas.
Sulla on sitten nouseva merkki joku selkeästi toisenlainen. Oinaat ovat kunnianhimoisia. Eikä oinas mene mitenkään minä ensin -ajatuksella.

kaalimaan vartija
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:
Huuhkajatar:
Meidän "jarrut" on 2 x neitsyt ja 1 x vaaka. Eikä ole neitsyetkään muuten helpoimmasta päästä!
Esikoinen on äitiin kiintynyt rapu, toka itsevarma vaaka, kolmas rauhallinen härkä ja nelonen ailahteleva kaksonen. Mies on siis myös vaaka, ja nuo kaksi vaakaa yhdessä saavat minut joskus ihmettelemään: heillä on sama sisustusmaku, samanlainen huumorintaju ja joku ihme yhteys josta en oikein saa kiinni, ja kuitenkaan mieheni ei ole tämän tytön isä.

Rapu (poika ) ja kaksonen (tyttö ), ovat olleet minulle haasteita, ja vaikka esikoinen on jo aikuinen hän haastaa edelleen.
Kerrotkos tuosta haasteellisesta kaksosestasi? Minä nimittäin kaksonen ja siksi ihmettelen haastellisuutta :whistle:.
Mieli vaihtuu kädenkäänteessä hyvin iloisesta hyvin surulliseksi, hän haluaa paljon huomiota ja kehuja. Hän huolehtii ja murehtii turhista. Hän on äkkipikainen ja hankala, ja seuraavalla hetkellä niin hellyyttävä ja ihana.
Hän ei sovi minun kanssa yhteen koska huonolla tuulella ulosanti on mutinaa ja ulvontaa, ja minä en voi sietää sellaista. Mä haluan selvää tekstiä, eikä mitään kiertelyjä.
Tämän voin allekirjoittaa. Täysin! Minä siis oinas ja tytöt kaksosia. Voi auta armias! Tullaan kyllä toimeen mutta saan laskea huonoina päivinä sataa monta monituista kertaa...

"hihhulihei"
Hyvim sanottu. Itse siis olem oinas ja olenhuomanuy että on kahdenlaidia ooinas naisia. Toiset ovat mukavia ja herkkiä. Tulevat toimeen toisten oinaiden kanssa. Todella hauskoja ja hulvattomia. Varauksellisia jopa. Sitten on oinaita jotka eivät tule toisten oinaiden kanssa toimeenmillään. Ihmettelevät tätä ääneen. Heidän äänensä on se kuuluvin, sottavat herkästi itseensä ja reuhtovat menemään. Yhdessä sekunnissa Todella huomaavaisia ja toisessa sekunnissa kuin ukkosmyrsky.
Ei kannata yleistää jos törmäät tähän kakkos tyyppiin.....
Noh, olen huomanut että aika miehiin päinme ollaan. Kaivataan elämäämme sitäihanaa prinssiä joka on hauska ja osaapiikitellä leikillisesti. Jos suhteessa menee huonosti niin katselemme jo toisaalle. Tosin, emmemme säädä muiden miesten kanssa, kaipaamme vain huomiota. Oinas nainen saa sitä huomiota kyllä pyytämättäkin, joten yleensä haluamme asettua yhdem mielitietyn kanssa.
Saatamme ärhennellä ärstyessämme, mitta sitä ei kannata ottaa vakavasti. Se menee piam ohi ja yleensä ärtyilemme vain äkkipikaisuuttamme.
Varsinkin mainitsemani ensimmäisen tyypin oinaat ovat leppoisia ja ystävällisiä. Et tunnistaisi oinaaksi.

guest14
Minä olen:sosiaalinen, helposti innostuva, spontaani, optimisti, suora ja helposti lähestyttävä. Mun puheissa ei ole mitään kaksoismerkityksiä, tarkoitan mitä sanon. Huolehtiva mutta oikeastaan se koskee vain omaa perhettä. Lojaali. Itsekeskeisyyden ja miniäminä-asenteen tunnistan mutta iän mukana sitä on oppinut hallitsemaan ja olen hyvä vastavuoroisesti keskusteluja. En suutu kovin helposti,,kuoren alla kuitenkin pahoitan mieleni helposti.

"argh"
kerronpa karmivan totuuden: oinas naiset ovat anorektisen laihoja ja heitä seksittömämpiä ihmisiä on vaikea löytää..
:LOL: Ihme ettei tuo leijona-ex tuota huomannut. Ihan hirveä syöttöporsas kuulemma olin, kun BMI oli 19. Mutta kaupungin seksittömin kyllä olin, outoa kyllä hänen oli vain pakko saada sitä seksiä vähintään kolme kertaa päivässä joka päivä, vaikka väkisin :rolleyes:
No, päävikainenhan hän oli, joten turha varmaan vetää mitään johtopäätöksiä leijona-oinas-suhteista :)

Itse olin etenkin nuorena (15-25v) tyypillinen oinas. Pää edellä ihan joka paikkaan, mietin vasta jälkikäteen että mitä tuli tehtyä. Nyt vähän kolhuja saaneena koitan olla varovaisempi.
Todella jäärä olen, ja just sellanen että "jos ei halua olla kavereita, niin ei v*ttu väkisin, ala vetää". Ja jos joku loukkaa kunnolla, niin se kyllä muistetaan, ikuisesti.

"..."
Suoria, rehellisiä, päättäväisiä, aikaansaavia ja mielestään aina oikeassa.
Yleensä aika kilpailuhenkisiä. Eivät suutu pikkuasioista, ja silloinkin kun suuttuvat, unohtavat aika nopeasti, että piti olla suuttunut.

Oinaat ovat yleensä ns. oman tiensä kulkijoita, eivätkä juuri yritä miellyttää muita ihmisiä.

[QUOTE="...";30693571]Suoria, rehellisiä, päättäväisiä, aikaansaavia ja mielestään aina oikeassa.
Yleensä aika kilpailuhenkisiä. Eivät suutu pikkuasioista, ja silloinkin kun suuttuvat, unohtavat aika nopeasti, että piti olla suuttunut.

Oinaat ovat yleensä ns. oman tiensä kulkijoita, eivätkä juuri yritä miellyttää muita ihmisiä.[/QUOTE]

Tähän vielä lisäksi ärsyttävää kaikkitietävyyttä ja sit vielä se, että oinaathan ovat aina oikeassa. :xmas:

guest14
Tunnustan myös tuo seksipetomaisuuden- olin nuorena aivan villi, suhteessa seksiä vaikka monta kertaa päivässä (yksi poikaystäväni oli kertoi kavereilleen- sattumalta kuulin keskustelun- ettei ole koskaan saanut sellaista kuin minun kanssani - ja tuskin on sen jälkeenkään..). Pettäjä en kyllä ollenkaan vaan lojaalius näkyy siinä että olen yhden miehen nainen. Sinkkuna sitten niitä virityksiä ja säätöjä riitti...

Mä oon kans niin tyypillinen oinas. Aina osuu ja uppoaa, luki sitten jotain perus luonnehoroskooppia tai sit niitä humoristisia väännelmiä kaikkien horoskooppien kärjistetyistä huonista puolista.

Myös suurin osa noista muiden mainitsemista pätee. Lojaali olen - puolustan läheisiäni verisesti. En suutu helpolla, mutta kun suutun niin sen tietää ja tutaa nahoissaan kaikki. Olen ikuinen optimisti. Olen suorasukainen, joskus tahtomattani loukkaava - minulla on paha tapa suuttuessani sanoa juuri ne asiat joiden tiedän toista loukkaavan (tämän olen ikävä kyllä osannut lapsesta asti, kysykää vaikka kauris-isosiskoltani :D) Olen itsenäinen, seison omilla jaloillani enkä kaipaa ketään täydentämään itseäni. Olen myös hyvä ystävä, ja monesti annan enemmän kuin otan, enkä odota vastapalveluksia.

Myös horoskooppien yhteensopivuudet ovat kohdallani pitäneet hyvin paikkansa. Nykyinen puolisoni on leijona. Toimii. Olen seurustellut lisäksi vaaka-miehen ja kaksos-miehen kanssa, molemmat hommat toimivat hyvin niin kauan kun toimivat. :) Kerran tapailin pitkään härkä-miestä, vähän on-off.. siitä ei tullut (eikä olisi koskaan voinut tulla) yhtään mitään, olikin omalta puoleltani lähinnä tutkimusmatka.

Viimeksi muokattu:
guest14
Mä oon kans niin tyypillinen oinas. Aina osuu ja uppoaa, luki sitten jotain perus luonnehoroskooppia tai sit niitä humoristisia väännelmiä kaikkien horoskooppien kärjistetyistä huonista puolista.

Myös suurin osa noista muiden mainitsemista pätee. Lojaali olen - puolustan läheisiäni verisesti. En suutu helpolla, mutta kun suutun niin sen tietää ja tutaa nahoissaan kaikki. Olen ikuinen optimisti. Olen suorasukainen, joskus tahtomattani loukkaava - minulla on paha tapa suuttuessani sanoa juuri ne asiat joiden tiedän toista loukkaavan (tämän olen ikävä kyllä osannut lapsesta asti, kysykää vaikka kauris-isosiskoltani :D) Olen itsenäinen, seison omilla jaloillani enkä kaipaa ketään täydentämään itseäni. Olen myös hyvä ystävä, ja monesti annan enemmän kuin otan, enkä odota vastapalveluksia.

Myös horoskooppien yhteensopivuudet ovat kohdallani pitäneet hyvin paikkansa. Nykyinen puolisoni on leijona. Toimii. Olen seurustellut lisäksi vaaka-miehen ja kaksos-miehen kanssa, molemmat hommat toimivat hyvin niin kauan kun toimivat. :) Kerran tapailin pitkään härkä-miestä, vähän on-off.. siitä ei tullut (eikä olisi koskaan voinut tulla) yhtään mitään, olikin omalta puoleltani lähinnä tutkimusmatka.
Mulla on 17 v ollut vaaka-mies, vastakkaisia ollaan ja sen takia vähän vuoristorataa, mutta periaatteessa vastakohdat täydentävät kunhan kumpikin vähän antaa liekaa omista näkemyksistään ettei vedetä aina eri suuntiin. Parhaiten ystäväpuolella synkkaa jousimiesten, leijonien ja toisten oinaiden kanssa. Kalojen haihattelu on sietämätöntä välillä, en yhtään jaksa niitä unelmoijia.

Yhteistyössä