Mä oon kans niin tyypillinen oinas. Aina osuu ja uppoaa, luki sitten jotain perus luonnehoroskooppia tai sit niitä humoristisia väännelmiä kaikkien horoskooppien kärjistetyistä huonista puolista.
Myös suurin osa noista muiden mainitsemista pätee. Lojaali olen - puolustan läheisiäni verisesti. En suutu helpolla, mutta kun suutun niin sen tietää ja tutaa nahoissaan kaikki. Olen ikuinen optimisti. Olen suorasukainen, joskus tahtomattani loukkaava - minulla on paha tapa suuttuessani sanoa juuri ne asiat joiden tiedän toista loukkaavan (tämän olen ikävä kyllä osannut lapsesta asti, kysykää vaikka kauris-isosiskoltani
) Olen itsenäinen, seison omilla jaloillani enkä kaipaa ketään täydentämään itseäni. Olen myös hyvä ystävä, ja monesti annan enemmän kuin otan, enkä odota vastapalveluksia.
Myös horoskooppien yhteensopivuudet ovat kohdallani pitäneet hyvin paikkansa. Nykyinen puolisoni on leijona. Toimii. Olen seurustellut lisäksi vaaka-miehen ja kaksos-miehen kanssa, molemmat hommat toimivat hyvin niin kauan kun toimivat.
Kerran tapailin pitkään härkä-miestä, vähän on-off.. siitä ei tullut (eikä olisi koskaan voinut tulla) yhtään mitään, olikin omalta puoleltani lähinnä tutkimusmatka.