Perskutarallaa. Nyt löytyi syy mun bi-seksuaalisuudelleni.Koska oinas on kuohittu pässi, ei oinas voi olla perinteisessä mielessä nainen mutta ei ole enää oikein kunnolla mieskään. Oinas on lammas-eunukki. Jos siis oinas olisi ihminen ja "nainen", olisi hän kai sukupuolenvaihdosleikkauksen läpikäynyt mies, jolta siis kivekset poistettu.
Puolisona Oinas. Parempaa ei löydy. Ei valittamista.Mä olen oinas =)
Mä oon mä!Mä olen oinas =)
Oho.. No ei paljon mies oinaasta eroa.Esittää muuta kuin on. On niin vittumainen kuin vain voi olla. Todella ilkeä. En luottaisi missään olosuhteissa. Kuvittele olevansa täydellinen vaikka ei todella sitä ole. Esittää tietävänä kaiken, vaikka ei tiedä. Todella siivoton ja sotkuinen. Ei ajattele muuta kuin itseään, haukkuu jokaista. Takanapäin puhuja. Itsekeskeinen, itseään kehuva typerys. Sitä on oinas nainen.
Tiedän vain yhden oinas/vaaka parin ja ne erosivat kun vaaka kyllästyi menemään lähinnä toisen jaloissa, sekä arvaamattomuuteen luottamus asioissa.Olen oinas. Innostun helposti, mutta en välttämättä saa innostusta vietyä loppuun asti, kun tulee uusi inspiraatio. Olen kuitenkin tarvittaessa sitkeä, enkä luovuta helposti. Olen iloinen humoristi. ja vaikka puhun vaikeista asioista suoraan, en halua pahoittaa kenenkään mieltä tahallisesti. Rakkaudessa ja ystävyydessä olen lojaali. Puolustan omiani henkeen ja vereen asti ja olen pienemmän ja heikomman puolella. Jos joku pettää luottamukseni, suutun tulisesti. Olen pitkäpinnainen, mutta kun suutun ovat oksat poikki. Lauhdun kuitenkin helposti - melkein heti, kun saan kiukkuni ulos ja käännän selkäni.
Teksistä tuli MINÄ, MINÄ -juttua, mutta kun olen oinas ja oinaan luonteenpiirteistä oli kyse, en voi kertoa kuin MINUN näkemykseni asiasta.
Ja vielä lopuksi. Puolisona minulla on ollut - melkein 30-vuotta - vaakamies. Ystäväpiirissänikin on useita vaakoja, joten kai se jotenkin natsaa oinasluonteeni kanssa.
Kuten vaimoni, mutta jostain syystä täydellinen ja sopiva. Ei koskaan suuria riitoja. Mistäköhän johtuu? Ei tarvitse valitella lehtien palstoilla!vittumainen, äkkipikainen, helposti mieltään muuttava koheltaja.olen siis oinas
Löytää oikeen miehen, ni eipä petä. Hyvin kuule saa olla tyytyväinen vuosien jälkeen! Toiset vaan valittaa!kaikki pettää, todellisia huoria, p***un pyörittäjiä
jatkan vielä...oinas naiset jotka tunnen, molemmat ovat esimiesasemassa, suorasanaisia, joskus ehkä liiankin eivätkä ehkä sovi esimieheksi hieman epäempaattisia, eivät siedä alaisten heikkouksia. Hyviä ovat ystävinä, luotettavia.