R
rv 37+3
Vieras
Leikin lapsen kanssa ja yht äkkiä silmissä vilisi valopilkkuja - kuin tähdenlentoja, kirkkaita tummin reunoin. Kävin tähän sohvalle maate ja nyt ei näy enää mitään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja xx:Ei ne tollais aoo... noita on niitä... "elohopeapalluroita", en mä tiedä mitä ne on oikeesti.
Raskausmyrkytyksessä näet sahalaitakuvioita kuten migreenissä. Ja pitäis olla päänsärkyä, verenpainetta jne tossa myrkytyksessä
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kyllä yleisempiä on tuon kaltaiset valopilkut jotka etenee näkökentässä. Mulla sen sijaan n ollu myrkytysnäköhäiriöinä sahalaitakuvioita, joita väitettiin sitkeästi migreeniksi, vaikkei mulla oo koskaan migreeniä ollutkaan, kunnes näkivät labratuloksista että myrkytys on päällä. Eikä ne näköhäiriöt näykään koko aikaa, vaan kuuluu asiaan, et poistuvat välillä. Saatko verenpaineita mitattua?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Soitin synnärille. Kerran saa kuulemma nähdä kummia, mutta jos toistuu, pitää mennä näytille. Toistaiseksi ei siis hätää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Soitin synnärille. Kerran saa kuulemma nähdä kummia, mutta jos toistuu, pitää mennä näytille. Toistaiseksi ei siis hätää.![]()
Jos olo tuntuu huonolta niin mene sinne näytille äläkä kysele. Mäkin soitin sillon kun oli näköhäiriöitä, synnärillä oltiin sitä mieltä et lisää vaan verenpainelääkettä ja käy neuvolassa äläkä tänne soittele tai tuu. Menin sit neuvolaan saman tien, sain läheteen äippäpolille, ottivat labrakokeet ja sit mentiinkin jo vauhdilla leikkaussaliin sektioon ku myrkytys oli niin pahana...