Millaisia mielikuvia tulee nikeistä (ulkonäöllisesti)?

Siis millaisia mielikuvia teille tulee ihmisten ulkonäöstä nikin perusteella? (jos ei profiilissa tmv. ole jo kuva joten mielikuva perustuu vain nikkiin.) :xmas:

Juu, siivoamaan pitäisi alkaa mutta kun se ei ole tuota maailman mielenkiintoisinta puuhaa niin aattelin kupposen pari tässä aamukahvia juoda ja näinkin tärkeitä teiltä kysellä.. :saint:
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti. ;)

:wave:
..ja lisään että Mamalella on varmaan permis. =) Honostooppari on trendikäs ja nuorekas äiti. muotikampaus missä on mooonta eri väriä. n. 165cm ja urheilullinen. ;) emmä tiiä.... :LOL:

änd mii? :wave:
 
Pix
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti. ;)

:wave:
Honostooppari puhuu honottaen, hiukset hapsuttaa ja on kova touhottamaan. :D
Ja mulla on jotenkin mielikuva, että se on samannäköinen ku näyttelijä Satu Paavola, mutta ihan lyhyttukkainen :D
Siis pitkä, hoikka, vaalea
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti. ;)

:wave:
:LOL: Juu, lyhyt olen ja pyöreyttäkin kai löytyy (rv19) mutta tummahipiäistä minusta ei taida saada ees noilla rusketusvoiteilla.. :xmas: Essua meillä on tainnut viimeksi käyttää tuo mies.. :saint:

 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti. ;)

:wave:
Honostooppari puhuu honottaen, hiukset hapsuttaa ja on kova touhottamaan. :D

Harmaana: Hieman kalpeahko, hoikka nainen joka ei paljoa tykkää jutella muiden kanssa. Salaperäisesti vaan kattelee kulmainsa alta.. :whistle: :saint: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Honostooppari on pitkä,hoikka nainen.Pitkät,suorat tai kiharat hiukset.Iloinen,touhuaa kovasti :)
:D tosin hoikkuus on katsojan silmissä :whistle:

Sitku on nainen joka kulkee kaupassa hyllyjen välissä eikä osaa päättää mitä ostais ja höpisee ääneen et sitku mul on tilipäivä mä ostan ton. Pieni ja vikkelä liikkeissään, blondi ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja keiju:
sitku on lyhyt, hoikka, tummat hiukset, pukeutuu tyylikkäästi =)
No sä olet tietenkin keijukaismainen, pieni ja laiha, pitkätukkainen ja söpö. Sulla on varmaankin metsänvihreät silmät ja kullanvaaleat hiukset. Pukeudut valkoiseen tai pastelliväreihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti. ;)

:wave:
..ja lisään että Mamalella on varmaan permis. =) Honostooppari on trendikäs ja nuorekas äiti. muotikampaus missä on mooonta eri väriä. n. 165cm ja urheilullinen. ;) emmä tiiä.... :LOL:

änd mii? :wave:
Permistäkään ei o.. :saint:

MySelenestä tulee mieleen aika tumma nainen, jolla on pitkät, tummat punertavanruskeat hiukset. Meikki voisi olla aika voimakas mutta nätti. Tykkää pukeutua tummiin vaatteisiin, ehkä hieman goottihenkinen. :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti. ;)

:wave:
:LOL: Juu, lyhyt olen ja pyöreyttäkin kai löytyy (rv19) mutta tummahipiäistä minusta ei taida saada ees noilla rusketusvoiteilla.. :xmas: Essua meillä on tainnut viimeksi käyttää tuo mies.. :saint:
No Mamale on maidonvalkoinen, hedelmällisen näköinen nainen, tuuhea tukka ja suuret silmät. Ei pukeudu mustaan, vaan esimerkiksi vihreään ja ruskeaan. Ei käytä korkokenkiä, vaan rennompia jalkineita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Honostooppari on pitkä,hoikka nainen.Pitkät,suorat tai kiharat hiukset.Iloinen,touhuaa kovasti :)
:D tosin hoikkuus on katsojan silmissä :whistle:

Sitku on nainen joka kulkee kaupassa hyllyjen välissä eikä osaa päättää mitä ostais ja höpisee ääneen et sitku mul on tilipäivä mä ostan ton. Pieni ja vikkelä liikkeissään, blondi ;)
Ihana :LOL: Aika hyvin pitää paikkansa,varsinkin toi höpinä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Nytkypyllystä mulla on mielikuva, että on erittäin tyylikäs ja aina lapsineen viimisen päälle puettu. Ruskea hiuksinen, jotka myös viimisen päälle laitetut B)
Malviina on vaaleahiuksinen, ranteenpaksuinen piiitkä letti niskassa. Naisellinen vartalo ja tykkää ruutu- ja kukkakuoseista pukeutumisessa. Ei silmälaseja. Helposti punastuva, ehkä pari pisamaakin nenänpäällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti. ;)

:wave:
..ja lisään että Mamalella on varmaan permis. =) Honostooppari on trendikäs ja nuorekas äiti. muotikampaus missä on mooonta eri väriä. n. 165cm ja urheilullinen. ;) emmä tiiä.... :LOL:

änd mii? :wave:
Nuorekas olen mutta en trendikäs, pituutta löytyy enemmän ja urheilullisuutta löytyy urkkaruudun verran :D

MySelene on ylihuolehtivainen, ponnaripäinen ruskeaverikkö joka haluaa parantaa maailman. Perhe ja ystävät ovat joskus liiankin tärkeitä. ;)

 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti. ;)

:wave:
..ja lisään että Mamalella on varmaan permis. =) Honostooppari on trendikäs ja nuorekas äiti. muotikampaus missä on mooonta eri väriä. n. 165cm ja urheilullinen. ;) emmä tiiä.... :LOL:

änd mii? :wave:
Permistäkään ei o.. :saint:

MySelenestä tulee mieleen aika tumma nainen, jolla on pitkät, tummat punertavanruskeat hiukset. Meikki voisi olla aika voimakas mutta nätti. Tykkää pukeutua tummiin vaatteisiin, ehkä hieman goottihenkinen. :xmas:
melkein oikein. hiukset ei kovin pitkät. just olkapäiden alapuolella ja super-ärsyttävät luonnonkiharat. |O mustat nää hiukset ovat. ja vaatteet 99% mustat. B) .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Nytkypyllystä mulla on mielikuva, että on erittäin tyylikäs ja aina lapsineen viimisen päälle puettu. Ruskea hiuksinen, jotka myös viimisen päälle laitetut B)
Mun mielestä taas nytkypylly pukeutuu pimumaisesti, pupunkuvapaitoihin ja lantiohousuihin. Blondattu tukka ja pinkkiä huulikiiltoa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
Honostooppari on pitkä,hoikka nainen.Pitkät,suorat tai kiharat hiukset.Iloinen,touhuaa kovasti :)
:D tosin hoikkuus on katsojan silmissä :whistle:

Sitku on nainen joka kulkee kaupassa hyllyjen välissä eikä osaa päättää mitä ostais ja höpisee ääneen et sitku mul on tilipäivä mä ostan ton. Pieni ja vikkelä liikkeissään, blondi ;)
:LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mamale on lyhyt, pyöreä, tummahipiäinen, essu päällä kulkeva äiti. ;)

:wave:
:LOL: Juu, lyhyt olen ja pyöreyttäkin kai löytyy (rv19) mutta tummahipiäistä minusta ei taida saada ees noilla rusketusvoiteilla.. :xmas: Essua meillä on tainnut viimeksi käyttää tuo mies.. :saint:
No Mamale on maidonvalkoinen, hedelmällisen näköinen nainen, tuuhea tukka ja suuret silmät. Ei pukeudu mustaan, vaan esimerkiksi vihreään ja ruskeaan. Ei käytä korkokenkiä, vaan rennompia jalkineita.
:LOL: Hedelmällisen näköinen juu.. :xmas: Muuten kyllä meni jo oikeaan suuntaan paitsi lähes kaikissa kengissä on aika lailla korkoa kun pituutta muuten senttiä vajaa 160cm.. :snotty: :saint:
Ja en minä kuit aivan maidonvalkonen ole mutta kuitennii..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Nytkypyllystä mulla on mielikuva, että on erittäin tyylikäs ja aina lapsineen viimisen päälle puettu. Ruskea hiuksinen, jotka myös viimisen päälle laitetut B)
Malviina on vaaleahiuksinen, ranteenpaksuinen piiitkä letti niskassa. Naisellinen vartalo ja tykkää ruutu- ja kukkakuoseista pukeutumisessa. Ei silmälaseja. Helposti punastuva, ehkä pari pisamaakin nenänpäällä.
Tiannasta minulla tulee mielikuva ylväästä, vaaleasta, pitkähiuksisesta naisesta joka on olemukseltaan jollain tapaa 'prinsessamainen' -- ei krisse-meiningillä vaan sellasella 'kuningatarmaisella'-ylpeydellä.. :saint:

 

Yhteistyössä