Millaisia miehiä/isiä olette ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäileväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäileväinen

Vieras
Kun ajattelin siis vaan, että onko perheestä ja lapsista pitäviä miehiä OIKEASTI kuin, vai onko se vaan jotain unelmaa.....Meillä 4 lasta mutta mies kaukana moisesta tyypistä....Hiukan olen pettynyt....Tuntuu että haluaa ja haikaliee vaan muuta, vapaampaa elämää ilman perheen rajoituksia...... :'(

no sitähän voi järjestää, muksut hoitoon ja vanhemmat vapaalle sitten taas jaksaa. Ja se miten lapset kuormittaa ei varmasti ole suurin syy miksi väsynyt myös vaimo voi nalkuttaa miehen loppuun. ELI omaa tilaa perheessä myös miehelle

Tottapa nuokin ! ;) ...vaikea yhtälö kaikkinensa, myönnän... :/ Vaan kukapa useamman lapsen hoitoonsa ottaa ?!? Ei meillä esim. mummot mieluusti ainakaan..."Itse ne on hoidettava kun on "tehnytkin" "....njaah...en tiedä....surulliseksi vaan vetää kumminkin... :ashamed:

Aika vähän nykyään on semmoisia perhekeskeisiä miehiä. Ei ainakaan minun tuttavapiireissä ole kuin omani ja muutama muu mies jotka ovat kiinnostuneita lastenhoidosta ja lapsistaan eikä pelkästään omista harrastuksistaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2005 klo 09:04 epäileväinen kirjoitti:
Tottapa nuokin ! ;) ...vaikea yhtälö kaikkinensa, myönnän... :/ Vaan kukapa useamman lapsen hoitoonsa ottaa ?!? Ei meillä esim. mummot mieluusti ainakaan..."Itse ne on hoidettava kun on "tehnytkin" "....njaah...en tiedä....surulliseksi vaan vetää kumminkin... :ashamed:

Mannerheimin lastensuojeluliitosta. Ottakaa silloin tällöin.

Laita mies <joskus vahdiksi ja lähde itse vapaalle. Älä ole miehesi piika.

Niin....mutta kun tuntuu että kaikki alote tulee aina mun puolelta . Mies ei koskaan ehdota mitään. Eikä liioin tee mitään, minä teen periaatteessa KAIKEN meillä.....En tiedä, tarviisko ammattiapua ihan hakea tilanteeseen ??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 23:51 epäileväinen kirjoitti:
Niin....mutta kun tuntuu että kaikki alote tulee aina mun puolelta . Mies ei koskaan ehdota mitään. Eikä liioin tee mitään, minä teen periaatteessa KAIKEN meillä.....En tiedä, tarviisko ammattiapua ihan hakea tilanteeseen ??

Kurjaa on jos toinen ei panosta MIHINKÄÄN yhteiseen (koti, lapset, kajhdenkeskeinen aika). Teepä itse jotain ja jätä mies kotivahdiksi.

Voisi varmaan olla hyvä hakea apua.

itse toivon ainakin olevani hyvä isi..kuuntelemassa silloin kun kerrotaan..kasvattamassa silloin kun tarvitaan..ja ennen kaikkea olemalla olemassa..ihmettelemässä maailman menoa ja antamalla ympäripyöreän vastauksen sille että missä aurinko on silloin kun on yö:)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2005 klo 16:35 epäileväinen kirjoitti:
Kun ajattelin siis vaan, että onko perheestä ja lapsista pitäviä miehiä OIKEASTI kuin, vai onko se vaan jotain unelmaa.....Meillä 4 lasta mutta mies kaukana moisesta tyypistä....Hiukan olen pettynyt....Tuntuu että haluaa ja haikaliee vaan muuta, vapaampaa elämää ilman perheen rajoituksia...... :'(

Jaa, emäntähän se olis paras kertoon mut en valehtele jos kerron seuraavaa:mie en kaipaile muuta menoa.Olen 27 ja 4 lapsen isä.Autan vaimoa kotiaskareissa ja tykkään leipoa.Viimeksi viime viikolla leivoin 4l sämpylöitä.Edellisviikolla kans 4l sämpylöitä ja 2l pullaa+2peltiä piirakkaa.Sit kuurasin juuriharjalla vessan ja sauna ja siivosin lasten huoneen ja olohuoneen.Et kyl meitä on olemassa.Mutta omistaa vain harvat :] :wave:

Minkäs ikäinen miehesi on?

Monesti miehet on vasta yli kolmekymppisinä kypsiä isiksi. Parikymppisille on ne omat harrastukset ja itsensä toteuttaminen niin tärkeätä.

Mutta järjestäkää ihmeessä sitä kahdenkeskistäkin yhteistä aikaa!!! Esim. tuolta jo mainitusta MLL:stä voi etsiä sellaisen oman vakihoitajankin.

Yhteistyössä