Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Tuntemani pihein tyyppi säästää voirasiat eväslaatikoiksi, kierrättää lahjapaperit & -narut(!), käyttää käytetyt kirjekuoret muistiinpanopapereina. Ostaa KAIKEN vain ja ainoastaan tarjouksista. Pumpulit, siteet, dödöt ym kuukausien satsit kerrallaan, vaatteet juhannuksen & uuden vuoden jälkeisistä aleista vähintään puoleen hintaan ja pakastin on aina täynnä puoli-ilmaisia leipiä viimeisellä päiväyksellä. Hamuaa vielä kaikki Yves Rocherin ilmaislahjat. Ja tämä tuntemani henkilö olen minä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Eräs pariskunta säästää kaikessa, aivan kaikessa. Käyvät kerran kuussa suihkussa, talo on pimeä, ruoat ostavat aina tarjouksesta yms. Vieraillessaan juovat teetä ja ottavat teepussit kotiin mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:voirasiat eväslaatikoiksi?
tosi näppärää, kerta-annos ruokaa konepestyyn keijurasiaan ja työpaikalla rasia mikroon. Kotiin ei rasiaa onneksi tarvitse raahata vaan sen voi laitttaa työpaikan roskiin.![]()
Kestääkö ne juuri konepesun ja mikronkin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Vieraillessaan juovat teetä ja ottavat teepussit kotiin mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Leija juuri meinaa täällä phjosessa ihanko oikeesti tms. Enpä ole tuota tiennytkään, miekin taidan alkaa niitä sitten hamstraamaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Äitini motkottaa heillä vieraillessani, että tuhlaan, jos otan jokaiselle kupilliselleni uuden pussin.
Näinpä äitini yleensä tekee, jos hän keittää.Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Äitini motkottaa heillä vieraillessani, että tuhlaan, jos otan jokaiselle kupilliselleni uuden pussin.
Mutta jos laitat teepussin vesikannuun, saat ison erän teetä yhdellä pussilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Leija juuri meinaa täällä phjosessa ihanko oikeesti tms. Enpä ole tuota tiennytkään, miekin taidan alkaa niitä sitten hamstraamaan
![]()
:kieh:
Ensi syksynä sinun ei tarvitse pakasterasioita ostaakkaan. Ajatteles mikä säästö varsinkin kun vertaa tupperin rasioihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Käteviä töissä. Toisessa rasiassa leivät ja toisessa kosteat kurkut ja tomaatit.Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:Soraya. Ei tuossa muuten mitään, mutta että voirasiat eväslaatikoiksi?
Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:. Kestääkö kannetkin lämmityksen?
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:. Kestääkö kannetkin lämmityksen?
Ei kai. Mutta eihän mitään mikrossa lämmitetä umpinaisessa rasiassa. Mikroruuissakin tehdään kanteen reikiä. helpoimmalla pääsee kuitenkin kun mikrokupua käyttää. Kannet muuten vähän vinoutuvat astianpesukoneessa, mutta aina ne olen saanut rasian päälle menemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:Tulee mieleen se laihialaisjuttu, kun mies pelasti pikkupojan avannosta. Pojan isä näkin pelastajan seuraavana päivänä kaupassa ja kysyi: "Sinäkös se meidän Matin sieltä avannosta eilen nostit?"
Pelastaja hämillään siihen, että "juu, minähän se olin..."
Isä sanoo topakasti: "Minä vaan sitä että missäs sen pipo on?"![]()