V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";28009127]Mulla oli niin epätodellinen olo kun vedin ilokaasua, että kyselin ponnistusvaihessa "olenko mä täällä?"[/QUOTE]
Ihana!
Ihana!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pakko muuten kysyä, moniko koski vauvan päätä kun/jos siihen annettiin mahdollisuus?
kun käsittääkseni äideillä on yleensä asenne " en tahdo räplätä sen päätä, tahdon sen ulos", mutta itse sain valtavasti voimaa kun tajusin että siellä se pää tosiaan on, kätilö ei huijaakkaan, se on tulossa!
olin nimittäin ihan uupunut ja antamassa periksi, kunnes kätilö kysyi haluanko kokeilla tai kehoitti kokeilemaan vauvan päätä,en nyt muista kummin
pakko muuten kysyä, moniko koski vauvan päätä kun/jos siihen annettiin mahdollisuus?
kun käsittääkseni äideillä on yleensä asenne " en tahdo räplätä sen päätä, tahdon sen ulos", mutta itse sain valtavasti voimaa kun tajusin että siellä se pää tosiaan on, kätilö ei huijaakkaan, se on tulossa!
olin nimittäin ihan uupunut ja antamassa periksi, kunnes kätilö kysyi haluanko kokeilla tai kehoitti kokeilemaan vauvan päätä,en nyt muista kummin
Esikoisen synnytyksessä mainitsin saatanan yhdessä vaiheessa. Kätilö rauhallisesti vain tuumasi minulle että "Älä kutsu häntä tänne". Minua hävetti.