Millaiset vihkisormukset omistat?Kynsigallupin innoittamana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KolmeKertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KolmeKertaa

Aktiivinen jäsen
16.04.2007
1 214
0
36
Mulla alkuperäinen vihkisormus puristaa kamalasti ja kihla on mennyt hukkaan jo vuosia sitten. Sormessa siis vaan korvikesormuksia... :(

Millaisia teillä vai onko vielä haaveissa naimiaisiin meno, millaiset sormukset aiotte hankkia? Onko sormuksilla väliä, käykö esim hopeinen sormus? Kumpi väri on kauniimpi, keltakulta vai niin yleistynyt valkokulta?

Ei munkaan alkuperäiset sormukset mahdu sormeen :/ kiitos raskauden jälkeisen lihomisen.
Mies osti mulle sormukseksi ihanan hopeisen, leveän (7mm) sormuksen jota rakkaudella kannan.
Meillä varsinaisina sormuksina keltakultaiset mutta jos nyt kihloja ostettaisiin niin aivan varmasti valittaisiin hopeiset.

Mulla on kaksi 4 mm leveää kultaista rinkulaa, toinen vihki tai toinen kihla. Kumpaakaan en ole käyttänyt lasten syntymän jälkeen, koska niiden alle jää kauheesti likaa ja pöpöjä kun pitää pestä käsiä usein.

Mulla on sormukset hiukan löysät kun olin paljon lihavampi mennessäni naimisiinmenoa ja ennen lapsia :)
Kihlasormus keltakultanen+kahdeksan pientä timangia. Vihkisormus valkokulta+ viisi isompaa t. Itse tykkää enemmän hopeasta tai valkokullasta.

Tuollanen oli miulla sillon aikonaan.

Olin sen itelleni ostanu "hemmottelusormuksesks" jo aikaa ennen kun tapasin sillosen miehen ja tykkäsin niin paljon että halusin sen sitten vihkisormukseks. Erottu siis jo on aikaa sitten...

Nyt sormus taas käytössä, mut ihan vaan sen takia kun tykkään siitä edelleen niin paljon. Ja kyllä, se on tossa vasemmassa nimettömässä, kun ei se muualle mahu :laugh:

Mä olen kuvan mun sormuksesta joskus tänne linkittänytkin. Mulla on sormusten suhteen hassu maku. Niissä pitää olla jokin pieni yksityiskohta, epätäydellisyys tai klikki, joka saa minut kiinnostumaan. Etsin tosi kauan juuri oikeaa sormusta ja kun sen tämän omani, tiesin heti, että "tuo on minun". Mies oli makutuomarina ja tosi tarkkana sellaisena. Ei olisi suostunut ihan mihin vaan, mutta tämä oli hänestäkin juuri minulle sopiva. Sopii hyvin sormeen, on jopa vähän löysä. Keltakultaa, kaksi vihreää kiveä ja kukkakamee keskellä. Pitäisi olla 1800-luvulta peräisin.

Varsinaisia kihlasormuksiahan meillä ei ole, vaan teemalla valitut tatuoinnit.

Yhteistyössä