Millaiset suhteet

  • Viestiketjun aloittaja myystön myy
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Neutraalit,vasta muutettu.Toisella puolella aitaa asuvan papparaisen kans joskus sanapari vaihdetaan mutta eipä juuri muiden,vanha asutusalue ja uutena jotenkin ei ole vielä päässyt "sisään"
 
Alkuperäinen kirjoittaja myystön myy:
Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Hyvät; ei tervehditä kun yhden kanssa... Kyllä muut tervehtii miestä,mutta mua ei.
Miksikäs näin?
Ken tietää,kertokoon...Alusta alkaen ollut samanlaista.Humalassa naapurin isäntä tuli sanomaan että ei voi tervehtiä,kun oon tullut tänne kaupungista (siis etelä-suomesta) ja mä oisin ylpee ja nokkava kotka..En ole mitään tehnyt tai sanonut sille,että tollasia pitäs puhua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Erittäin hyvät; pysytään heistä kaukana ja avataan shampanjapullo kunhan muuttamaan päästään.
:D Onko muutto edessä piankin?

Meillä on hämmentävän mukavat naapurit nykyään, oon ihan ällistynyt. Alkuun ihmettelin sitä, kun naapuritalon mies rupesi juttelemaan jotain small talk -tyyppistä, kun satuttiin pihoillemme yhtä aikaa (ennen kun asuttiin kerrostalossa, sanottiin vain hei, jos satuttiin tulemaan pihalla tai rapussa vastaan naapureita, vain parin kanssa tuli juteltua sen enemmän - ja me sentään asuttiin samassa talossa 7,5 vuotta), mutta nyt ollaan itsekin yritetty opetella leppoisammiksi pientalolähiöihmisiksi.
 
Me ollaan hyvän päivän tuttuja, koska en halua olla naapureiden kanssa liian tuttu, naapurisuhteet kun saattaa olla joskus vähän hankalia, appivanhemmilla huonoja kokemuksia siitä kun ollaan liian läheisiä naapureiden kanssa...eikä naapureiden tarvi tietää sun menemisiä yms....ystävät on sit taas erikseen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma minäkin:
Me ollaan hyvän päivän tuttuja, koska en halua olla naapureiden kanssa liian tuttu, naapurisuhteet kun saattaa olla joskus vähän hankalia, appivanhemmilla huonoja kokemuksia siitä kun ollaan liian läheisiä naapureiden kanssa...eikä naapureiden tarvi tietää sun menemisiä yms....ystävät on sit taas erikseen ;)
Eli sä jättäisit tutustumatta todella mukaviin ihmisiin, koska he asuvat naapurissasi ja koska appivanhemmillas on sellaisesta huonoja kokemuksia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma minäkin:
Me ollaan hyvän päivän tuttuja, koska en halua olla naapureiden kanssa liian tuttu, naapurisuhteet kun saattaa olla joskus vähän hankalia, appivanhemmilla huonoja kokemuksia siitä kun ollaan liian läheisiä naapureiden kanssa...eikä naapureiden tarvi tietää sun menemisiä yms....ystävät on sit taas erikseen ;)
Eli sä jättäisit tutustumatta todella mukaviin ihmisiin, koska he asuvat naapurissasi ja koska appivanhemmillas on sellaisesta huonoja kokemuksia?
Totta kai mukavia ihmisiä on olemassa ja varmasti myös naapurissani, mutten "uskalla" tutustua koska itse niin läheltä seurannut ikävää tapahtumaa, mutta ehkä jonain päivänä rohkenen heihin tutustua ;)
 
Lähin naapuri on appiukko, joten...ristiriitaiset. Ollaan me ihan väleissä päällepäin, mutta eipä siellä muut käy kun lapset. Varsinkaan mies ei ole tekmisissä kun pakollisen hyvän tavan verran. Toki apuakin saadaan ja annetaan, mutta ei ihan samalla aaltopituudella olla.
 

Yhteistyössä